Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 100 marek własnych Lidla, przyszłość to kategoria zdrowej żywności

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 30-06-2017, 12:41
Ponad 100 marek własnych Lidla, przyszłość to kategoria zdrowej żywności
fot. shutterstock

Od początku działalności sieć Lidl stawia na sprzedaż marek własnych. Aktualnie na półkach sieci jest ponad 100 brandów. Najważniejsze to m.in. Pikok, Pilos, Chrupiące z Pieca czy Rzeźnik. W przyszłości sieć zamierza zaskakiwać konsumentów nowymi, oryginalnymi produktami marek własnych, w tym z kategorii zdrowej żywności.

- Od początku działalności firmy Lidl istotne jest dla nas budowanie naszych marek własnych. Aktualnie na półkach mamy ponad 100 brandów. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu a także szeroka gama owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts - informuje nas biuro prasowe sieci Lidl.

Sieć od kilku lat obserwuje rosnące zainteresowanie zdrową żywnością oraz naturalnymi składnikami. Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów firma wprowadzamy do sprzedaży nowe artykuły marki własnej, wpisujące się w kategorię produktów mających pozytywny wpływ na zdrowie. - W naszej stałej ofercie znajdują się produkty z linii BIO, m.in. olej kokosowy, olej lniany, kawa, oliwa z oliwek, musli, jogurty, chleb oraz szeroka gama ekologicznych owoców i warzyw. Odpowiedzią na potrzeby naszych klientów są także np. wędliny Pikok Pure, niezawierające konserwantów i sztucznych barwników. Oferujemy również takie artykuły jak mleko Pilos niezawierające laktozy, napój ryżowy czy napój sojowy. Nowością w Lidlu są także hummus bez konserwantów (marka Pomysł na każdy dzień) i tofu (marka Toppo) - wymienia firma.

Ponadto, przedstawiciele sieci podkreślają, że kierunkiem, na który sieć się otworzyła są także produkty z kategorii „to go” oraz gotowe produkty wymagające jedynie obróbki termicznej.  
- Z tego względu stworzyliśmy markę „Pomysł na każdy dzień”, w ramach której dostępne są takie artykuły jak: hummus, pierogi, naleśniki, pasty do smarowania, sałatki czy dania obiadowe. Poprzez linię tego typu produktów wychodzimy naprzeciw potrzebom osób, które nie mają zbyt wiele czasu na przyrządzanie posiłków – idealne będą dla nich więc gotowe przekąski i sałatki czy też szybkie do przyrządzenia obiady - podaje sieć.

W przyszłości Lidl zamierza zaskakiwać konsumentów nowymi, oryginalnymi produktami marek własnych, w tym z kategorii zdrowej żywności.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 701) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH