Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 36 proc. produktów w gazetkach sieci handlowych jest objętych promocją

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-10-2011, 12:01

We wrześniu w gazetkach super- i hipermarketów oraz sieci convenience i cash&carry 13,8 proc. przestrzeni zajęła prywatna marka. 36,2 proc. produktów ukazujących się w gazetkach wspierana była mechanizmami promocyjnymi - wynika z badań firmy Hiper-Com dla serwisu dlahandlu.pl.

Jak podaje firma, w kategorii "wiodący producent" hitem września okazały się produkty firmy Sokołów, do której należało aż 0,8 proc. przestrzeni gazetkowej. Kolejno na podium stanęły: Philips (z udziałami w wysokości: 0,6 proc. ) i Hortex ( 0,6 proc.).

Ta sama kategoria "wiodących producentów" kalkulowana w odniesieniu do ilości pojawiających się w gazetkach promocji przedstawia się odmiennie. W tej rozgrywce królują produkty sygnowane marką własną Makro, następnie w kolejności plasują się: Unilever, Nestle i Procter & Gamble.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH