Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 36 proc. produktów w gazetkach sieci handlowych jest objętych promocją

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 10-10-2011, 12:01

We wrześniu w gazetkach super- i hipermarketów oraz sieci convenience i cash&carry 13,8 proc. przestrzeni zajęła prywatna marka. 36,2 proc. produktów ukazujących się w gazetkach wspierana była mechanizmami promocyjnymi - wynika z badań firmy Hiper-Com dla serwisu dlahandlu.pl.

Jak podaje firma, w kategorii "wiodący producent" hitem września okazały się produkty firmy Sokołów, do której należało aż 0,8 proc. przestrzeni gazetkowej. Kolejno na podium stanęły: Philips (z udziałami w wysokości: 0,6 proc. ) i Hortex ( 0,6 proc.).

Ta sama kategoria "wiodących producentów" kalkulowana w odniesieniu do ilości pojawiających się w gazetkach promocji przedstawia się odmiennie. W tej rozgrywce królują produkty sygnowane marką własną Makro, następnie w kolejności plasują się: Unilever, Nestle i Procter & Gamble.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 133) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH