Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 4 tys. małych sklepów chce przekonywać klientów, że warto w nich kupować

  • Autor: pr
  • Data: 06-10-2010, 17:53

Od sierpnia w ramach akcji „Tu mieszkam, tu kupuję", zainicjowanej przez sieć hurtowni Makro wydawane są pakiety materiałów promocyjnych do wykorzystania w placówkach handlowych. Dotychczas akcją zainteresowało się 4190 sklepów w całej Polsce.

- Sklepy osiedlowe są ważne dla lokalnych społeczności, bo w nich na pierwszym miejscu stawiana jest obsługa klienta. Miły i kompetentny personel to w moim sklepie podstawa. Liczą się również jakość i cena - mówi Elżbieta Suchocka prowadząca niezależny sklep w Gdańsku.

Pomimo iż Polacy lubią robić zakupy w małych sklepach „za rogiem", ostatnie badania pokazują, że liczba niezależnych, małych sklepów rocznie maleje o ok.10 proc.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 520) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 271)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH