Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 50 spółdzielni Społem współpracuje już z PSD. Do końca roku ma być ich ok. 100

  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 21-04-2010, 10:26
Ponad 50 spółdzielni Społem współpracuje już z PSD. Do końca roku ma być ich ok. 100
Małgorzata Więch, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu PSD

Już 51 PSS-ów nawiązało współpracę z Partnerskim Serwisem Detalicznym - spółką Grupy Handlowej Emperia powołaną do pracy na rzecz spółdzielni spożywców. Wśród tych, które ostatnio podpisały umowy są sieci z Tarnowa, Mławy i Tucholi. Wszystkie działające we współpracy z PSD spółdzielnie posiadają łącznie w całym kraju ponad 420 placówek handlowych i około 60 tys. mkw. powierzchni sprzedaży.

Sieć PSS-ów działających w ramach PSD oplata już cały kraj. Najwięcej spółdzielni pochodzi z województw podlaskiego i pomorskiego (po 8) oraz śląskiego (5), lubelskiego, mazowieckiego i zachodniopomorskiego (po 4). Spośród szesnastu województw tylko w trzech (opolskie, lubuskie i dolnośląskie) nie ma jeszcze placówek sieci tworzonej wspólnie przez spółdzielców i Partnerski Serwis Detaliczny.

Spółka stale zwiększa liczbę umów z PSS-ami, dążąc do tego, by pod koniec grudnia znacząco zbliżyć się do około setki spółdzielni uczestniczących w projekcie. - Pierwszy kwartał pokazuje, że udaje nam się realizować plan założony na ten rok. Mam nadzieję, że nasza oferta przekona także tych spółdzielców, którzy jeszcze mają wątpliwości i na razie obserwują rozwój sytuacji - mówi Małgorzata Więch, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu PSD.

Działania PSD skupiają się przede wszystkim na zwiększaniu rentowności spółdzielni. Ich podstawą są negocjowane w imieniu spółdzielców umowy handlowe. Do tego dochodzą przedsięwzięcia marketingowe i współpraca w obszarze operacyjnym. O efektach tych działań świadczą liczby. Analizując analogiczne kwartały sprzed i po rozpoczęciu współpracy spółdzielni z Pułtuska, Radzynia czy Pszczyny na wybranych placówkach widać wzrost sprzedaży nawet o 1/3. - Widzimy, że ten model się sprawdza. Wyniki bardzo dobrze rokują na przyszłość - mówi Barbara Sulewska, prezes PSS Grajewo.

Poza umowami handlowymi Partnerski Serwis Detaliczny zapewnia spółdzielniom także wsparcie marketingowe, pomoc w organizacji przestrzeni sklepowej, wyposażeniu placówek, szkoleniu personelu i analizach handlowych. Pomaga też zarządzać cenami, dzięki czemu spółdzielnie mogą osiągać maksymalną marżę, zachowując opinię „taniego sklepu". Wybór Tradisu jako kluczowego dystrybutora pozwala z kolei optymalizować dostawy, zapewniać ich bezpieczeństwo i terminowość, a przede wszystkim zmniejszać koszty obsługi.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 822) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH