Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Ponad 66 proc. kategorii chemicznych w dyskontach stanowią produkty marki własnej

  • dlahandlu.pl
  • Autor: www.dlahandlu.pl
  • Data: 16-05-2011, 11:45

Produkty marek własnych mają 14,3-proc. udział w kategoriach chemicznych (dane za okres marzec 2010 - luty 2011). - Rynek marek własnych rozwija się w Polsce dynamicznie głównie za sprawą sieci dyskontowych - mówi Karolina Wiernicka, analityk firmy badawczej Nielsen - informuje www.dlahandlu.pl.

- W przypadku kategorii chemicznych sklepy te generują 64 proc. obrotów markami prywatnymi. Marki własne stanowią 66,3 proc. asortymentu produktów chemicznych. W pozostałych kanałach wielkoformatowych udział marek własnych jest nieporównywalnie niższy: w hipermarketach jest to 5 proc; w supermarketach - 6 proc. - dodaje analityk firmy Nielsen.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 126) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH