REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Porównywarki cenowe wracają do wyników Google

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2012, 09:57

Po kilku tygodniach działania filtra Google, porównywarka cen Nokaut.pl wróciła na wysokie miejsca wyników wyszukiwania.

REKLAMA

Niespełna miesiąc temu Google nałożył filtr obniżający pozycje w wynikach wyszukiwania dla kilkudziesięciu sklepów internetowych oraz porównywarek cen. Jednocześnie - w tak niesprzyjających warunkach rynkowych - Grupa Nokaut kontynuowała proces IPO. Oferta publiczna została zamknięta we wtorek, 28 lutego, kiedy to spółka poinformowała również o tym, że redukcja w Transzy Detalicznej wyniosła aż 39,9 proc. Tak duże zainteresowanie inwestorów akcjami Grupy Nokaut - przy jednoczesnych doniesieniach osłabiających wizerunek i wycenę spółki - świadczy o jej potencjale biznesowym.

"Równolegle z intensywnymi działaniami na rynku kapitałowym, Grupa Nokaut przygotowywała się do debiutu porównywarki Nokaut.pl w portalu Wirtualna Polska, jednego z największych polskich serwisów internetowych. Dzięki tej współpracy - aktualnie ponad 3-milionowe grono użytkowników Nokaut.pl - może wzrosnąć nawet o 500 000 osób. Nokaut.pl pojawił się na stałe na stronach Wirtualnej Polski w miejscu zajmowanym dotychczas przez Tanio.pl" - czytamy w komunikacie spółki.

- Od wczorajszego wieczora obserwujemy spodziewany powrót do normalności, jaką jest obecność naszej porównywarki cen w wynikach wyszukiwania Google, co nas oczywiście bardzo cieszy. Niestety doniesienia i spekulacje dotyczące tymczasowego obniżenia naszych pozycji w Google pojawiały się w trakcie trwania oferty publicznej, budząc niepewność, co mogło mieć wpływ na ostrożne podejście inwestorów co do finalnej oceny spółki jako atrakcyjnej inwestycji. Z tego powodu raz jeszcze chcieliśmy podziękować tym inwestorom, którzy zaufali nam, wierząc w silne fundamenty naszej spółki - mówi Wojciech Czernecki, prezes zarządu Grupy Nokaut, właściciela internetowych porównywarek cen.

Priorytetowym celem Grupy Nokaut - zakładającym między innymi budowę przewag biznesowych w segmencie porównywarek internetowych - jest utworzenie platformy e-commerce all-in-one, na której użytkownik nie tylko porówna, ale też zrobi zakupy bez konieczności przechodzenia do sklepu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (11 967) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH