Portal Dlahandlu.pl podsumowuje I półrocze w sklepach Piotr i Paweł
Otwarcie 7 sklepów, w tym przejęcie kilku lokalizacji po Almie, budowa dwóch magazynów, roszady personalne i zmiany asortymentowe - tak można podsumować pierwsze półrocze w sieci sklepów Piotr i Paweł.

Jak podaje portal Piotr i Paweł osiągnął w 2016 r. obrót na poziomie 2,233 mld zł, a nowy rok rozpoczął z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej sieci.
Na przełomie roku 2016 i 2017 Piotr i Paweł zawarł 4 umowy najmu na lokalizacje, w których funkcjonowały delikatesy Alma. Supermarkety pod szyldem Piotr i Paweł w Centrum Skorosze w Warszawie oraz Arkady Wrocławskie zostały uruchomione w marcu, a pozostałe dwa w warszawskim oraz gdyńskim Klifie - w kwietniu.
- Łącznie do tej pory informowaliśmy o 7 otwarciach: w Tarasach Grabiszyńskich we Wrocławiu, w Domie Mody Klif w Warszawie i w Gdyni, w Arkadach Wrocławskich, w Bydgoszczy, w CH Skorosze w Warszawie oraz w Gdańsku przy ulicy Noskowskiego 1. Ponadto, firma przeniosła sklep w Kaliszu z ul. Polnej na Młynarską - wymienia Dlahandlu.pl
Sieć posiada obecnie 146 sklepów w całej Polsce, w każdym województwie.
Czytaj więcej: Dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.