Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

POS Media Poland ma wyłączność na obsługę hipermarketów Tesco

  • Autor: pr/portalspozywczy.pl
  • Data: 31-08-2011, 13:03

Od 1 września br. POS Media Poland będzie jedyną firmą obsługującą kampanie reklamowe na wózkach zakupowych w hipermarketach Tesco. POS Media Poland wprowadzi również w sieci Tesco nowy nośnik - reklamę na rączce wózka zakupowego, czyli tzw. Clip On.

Umowa jaką podpisały Tesco Polska i POS Media Poland wchodzi w życie 1 września 2011 roku i będzie obowiązywała przez kolejne 3 lata. W ramach tego porozumienia POS Media Poland została jedyną w Polsce firmą upoważnioną przez Tesco do prowadzenia i obsługi kampanii reklamowych na wózkach zakupowych we wszystkich 61 hipermarketach tej sieci. Również wszystkie nowe hipermarkety otwierane przez Tesco w ciągu najbliższych 3 lat zostaną objęte tą umową.

POS Media Poland będzie oferować kampanie z wykorzystaniem standardowego nośnika, jakim jest front wózka zakupowego, ale możliwe są również działania nietypowe, jak branding spodu lub całego wózka. Dodatkowo POS Media Poland zainstaluje w każdym z hipermarketów Tesco po 100 sztuk tzw. Clip On'ów, które umożliwiają umieszczenie reklamy na rączce zakupowej. Tego typu nośniki są bardzo popularne w wielu krajach, np. w Wielkiej Brytanii, Niemczech, czy na Węgrzech. Reklamodawcy cenią sobie to, że ich reklama towarzyszy klientom marketów przez cały czas robienia zakupów i jest umieszczona w widocznym miejscu. W Polsce do najczęściej korzystających z reklamy na wózkach zakupowych firm należą głównie producenci z branży FMCG, jak Procter & Gamble, Nestle, Reckit Benckiser, czy Tchibo, ale również firmy usługowe jak Polkomtel, czy Visa.

POS Media Poland należy do POS Media Europe - największej grupy medialnej specjalizującej się w reklamie w sieciach handlowych w Europie. Obecna jest w 10 krajach europejskich, poza Polską między innymi w Czechach, we Francji, na Ukrainie, Węgrzech i Słowacji. W Polsce POS Media Poland jest wyłącznym partnerem sieci Real, prowadzi również kampanie in-store w sieciach Tesco, Alma, E'Leclerc i Kaufland.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 650) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH