POS Media Poland zacieśnia współpracę z Tesco
Od 1 kwietnia 2013 roku POS Media Poland będzie jedyną firmą oferującą na wyłączność takie nośniki reklamowe jak wózki zakupowe oraz sensomaty w blisko 150 największych lokalizacjach sieci TESCO w całej Polsce.
POWIĄZANE TEMATY
- Były prezes Tesco Polska produkuje dziczyznę. "Realizuję swoje marzenia i pasje"
- Ryszard Tomaszewski: Nie wracam do handlu, buduję rodzinny biznes
- Solidarność Tesco nie zgadza się na propozycję podwyżek przedstawioną przez zarząd sieci
- Tesco zredukuje powierzchnię sklepów w Polsce o kolejne 44 tys. mkw.
Umowa, którą podpisały obie firmy daje POS Media Poland wyłączność na organizację kampanii reklamowych in-store na nośnikach w strefie kasowej (m.in. sensomaty - bramki antykradzieżowe, sparatory kasowe, naklejki na pasach transmisyjnych) oraz w strefie wózków zakupowych (m.in. fronty wózka, clip-ony, wiaty parkingowe).

KOMENTARZE
Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!