REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Potężna firma reklamowa chce kupić spółkę z grupy Tesco

  • Autor: marketing-news.pl
  • Data: 19-03-2015, 09:20

Największa na świecie firma reklamowa WPP złożyła ofertę kupna agencji badawczej Dunnhumby. Stworzyła ona program Tesco Clubcard i do dzisiaj jest własnością sieci hipermarketów - podał serwis marketing-news.pl.

REKLAMA

Jak dowiedział się "The Guardian", WPP złożyła ofertę Dunnhumby, która gromadzi i analizuje dane niemal miliarda kupujących. Dane te pomagają później firmom takim jak Coca-Cola czy Kellogg tworzyć programy lojalnościowe i spersonalizowane oferty oraz ustalać ceny.

W styczniu Tesco ogłosiło, że rozważa sprzedaż firmy. Miałaby to być część szerszej strategii mającej na celu poprawę sytuacji finansowej sieci i odzyskanie klientów, którzy wolą tanie dyskonty niż kupony Clubcard.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH