Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Poznański rynek jest trudny dla inwestorów centrów handlowych

  • Property News
  • Autor: propertynews.pl
  • Data: 07-02-2013, 18:17

Poziom nasycenia rynku centrów handlowych w Poznaniu jest bardzo wysoki. W tym roku w mieście otworzy się kolejny duży obiekt i kilka mniejszych. - Taka sytuacja wymaga innego podejścia do klienta i najemcy. Liczy się strategiczne myślenie połączone z umiejętnością przeprowadzenia dobrej analizy rynku oraz kreatywnością w działaniach promocyjno-wizerunkowych - mówi w rozmowie z Propertynews.pl Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii Malta w Poznaniu.

Jak przedstawia się sytuacja na rynku centrów handlowych w Poznaniu i jak na tym tle prezentuje się Galeria Malta?

Rynek poznański jest bardzo wymagający ze względu na dużą liczbę centrów handlowych. Pomimo tego, ubiegły rok zamknęliśmy liczbą ponad 7 milionów klientów, a w grudniu galeria zanotowała rekordową liczbę 742 tysięcy odwiedzających.

Obroty centrum w ub.r. wzrosły o 6 proc. w stosunku do poprzedniego roku. Te wyniki oraz przeprowadzane przez nas badania pokazują, że nasza kondycja jest bardzo dobra.

Czym różni się poznański rynek nowoczesnej powierzchni handlowej od rynków innych dużych miast w Polsce?

Poziom nasycenia rynku obiektów komercyjnych w Poznaniu jest bardzo wysoki. W tym roku otworzy się tu kolejne duże centrum handlowe i kilka mniejszych. Taka sytuacja wymaga innego podejścia do klienta oraz najemcy. Z całą pewnością liczy się tu strategiczne myślenie połączone z umiejętnością przeprowadzenia dobrej analizy rynku oraz kreatywnością w obszarze działań promocyjno-wizerunkowych.

W jaki sposób sytuacja ta wygląda od strony sieci handlowych?

Nowe marki szukają kolejnych lokalizacji w dużych aglomeracjach i w najlepszych centrach handlowych, dlatego też wiele premier na rynku poznańskim miało miejsce właśnie w Galerii Malta.

Poznań leży stosunkowo blisko zachodniej granicy i świadomość zachodnich marek w naszym mieście jest wysoka. To z pewnością jest czynnikiem przemawiającym za lokowaniem biznesu właśnie tutaj.

Czy w związku z tym w Galerii Malta mogą się pojawić nowi najemcy?

Proces komercjalizacji zachodzący w Galerii Malta jest działaniem ciągłym i jest związany z naturalną wymianą najemców oraz ze strategicznymi zmianami w tenant miksie. Bieżący rok rozpoczęliśmy od podpisania umów z dwoma nowymi najemcami.

W 2012 roku w Galerii Malta zostało otwartych kilkanaście nowych salonów należących do wiodących polskich i światowych firm. W zapewnieniu wygody klientom i zwiększaniu obrotów najemców przeprowadzane są m.in. działania relokacyjne.

Galeria Malta nadal pozostaje w czołówce miejsc wybieranych na debiut marek w obrębie Wielkopolski. Centrum powiększa także swoją ofertę rekreacyjną, na bieżąco poszerzana i dywersyfikowana jest jego oferta gastronomiczna.

WIĘCEJ INFORMACJI

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH