Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Lidl mocno inwestuje w Polsce w rozwój sieci i asortymentu

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 04-04-2013, 23:38
Prawie 500 sklepów Lidl w Polsce do końca 2013 r.
Lidl planuje także uruchomienie w Polsce kilku kolejnych sklepów wybudowanych w technologii przyjaznej dla środowiska naturalnego. - Obecnie mamy sześć tego typu placówek, a plany na najbliższy rok zakładają powstanie kolejnych osiem - dodaje Anna Biskup z sieci Lidl Polska.

Obecnie sieć Lidl ma w Polsce ponad 450 placówek. Firma planuje kolejne inwestycje w rozwój sieci, na koniec 2013 r. liczba sklepów może zbliżyć się do 500. Sieć mocno rozwija także asortyment, zakończyła testy stoiska piekarniczego i rozwija działy ze świeżą żywnością, w tym stoisko z warzywami i owocami.

Jak poinformowała serwis portalspozywczy.pl Anna Biskup, PR Manager sieci Lidl Polska, plany ekspansji na najbliższe lata zakładają zbliżoną dynamikę rozwoju sieci względem lat ubiegłych. Jak informował już serwis operator chce utrzymać tempo otwarć na poziomie ok. 40 placówek. To oznacza, że na koniec br. liczba sklepów niemieckiego dyskontera na polskim rynku może zbliżyć się, a nawet przekroczyć liczbę 500.

- Stale poszukujemy lokalizacji pod budowę nowych sklepów, które będą spełniały określone wymagania. Planując ekspansję skupiamy się na tym, by nowe sklepy Lidl powstawały w atrakcyjnych z punktu widzenia klientów lokalizacjach, m.in. w pobliżu osiedli mieszkaniowych czy blisko głównych traktów komunikacyjnych - mówi Anna Biskup.

Tak jak dotychczas Lidl będzie inwestował w nieruchomości w miejscowościach o populacji powyżej 8000 mieszkańców i otwierał sklepy o powierzchni co najmniej 400 mkw.

Lidl planuje także uruchomienie w Polsce kilku kolejnych sklepów wybudowanych w technologii przyjaznej dla środowiska naturalnego. - Obecnie mamy sześć tego typu placówek, a plany na najbliższy rok zakładają powstanie kolejnych osiem - dodaje przedstawicielka sieci Lidl Polska.

Niemiecki operator będzie kontynuował program remontów swoich starszych placówek. - Pierwsze sklepy Lidl powstały w Polsce już ponad 10 lat temu, a otwierając kolejne placówki korzystamy z coraz to lepszych rozwiązań zarówno jeżeli chodzi o technologię jak i wygląd sklepów. Dlatego aby utrzymać spójność wszystkich placówek na bieżąco realizujemy remonty istniejących sklepów i inwestujemy w ich remodelling. Duża część pracy w tym zakresie została zrealizowana już w 2010 r., gdy zdecydowaliśmy o zmianie wizerunku sieci Lidl - wyjaśnia Anna Biskup.

Sieć mocno inwestuje także w rozwój asortymentu. Spółka zakończyła właśnie testy stoisk piekarniczych i ruszyła z kampanią promocyjną pieczywa odpiekanego we własnych sklepach.

- Do dyspozycji naszych klientów oddaliśmy mini piekarnie ze zróżnicowaną ofertą produktów piekarniczych. Faza najintensywniejszych testów, którą rozpoczęliśmy w 2011 roku dobiegła końca, nie oznacza to jednak, że została ostatecznie sfinalizowana - wyjaśnia Anna Biskup.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (19 924) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH