REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Bać-Pol S.A. na FRSiH 2016: Miękkie franczyzy nie mają sensu, ale akceptujemy je

  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 19-10-2016, 13:50
Prezes Bać-Pol S.A. na FRSiH 2016: Miękkie franczyzy nie mają sensu, ale akceptujemy je
Leszek Bać, prezes zarządu Bać-Pol SA oraz prezes Spar Polska. Fot. PTWP

- Cieszę się, że Bać-Pol otrzymał licencję na prowadzenie sieci Spar. Mamy łatwiej, bo Spar to firma z dużym doświadczeniem – 84 lata na rynku, największa franczyza na świecie. Mamy partnerów za granicą, jest od kogo czerpać wiedzę. W perspektywie 10 lat na rynku zostanie kilkunastu franczyzobiorców. Wierzę, że Spar to wszystko połączy, bo mamy aż cztery formaty sklepów. Miękkie franczyzy nie mają sensu, ale akceptujemy je, bo od czegoś trzeba zacząć. To ważne, że bronimy polskiego handlu - mówił Leszek Bać, prezes zarządu Bać-Pol SA oraz prezes Spar Polska w czasie debaty "Czy rynek dystrybucji uratuje małe sklepy?".

REKLAMA

- W Austrii Spar jest siecią nr 1 - ma 1500 sklepów w kraju, który liczy 8 mln mieszkańców. Każdy kraj ma swoje know-how i rozwiązania. Ja chcę doprowadzić do tego, żeby towar do sklepów dostarczały trzy samochody – jeden z produktami cukierniczymi, drugi - z wędlinami i mięsem, a trzeci – z pozostałymi artykułami. Nad tym pracujemy. Dzięki integracji danego centrum logistycznego sklep może pozyskać lepszą cenę, obniżyć koszty. A wszystko to bez dodatkowych wydatków związanych z obsługą zewnętrzną, które musi ponosić niezależny sklep - mówił Leszek Bać.

- W organizacji się zyskuje, bo duża sieć ma lepsze ceny i upusty. Mamy w tej chwili 220 sklepów Spar, chcemy przyjmować podmioty i właścicieli, którzy dojrzeli do współpracy. Szukamy partnerów, którzy patrzą w przyszłość w dłuższej perspektywie i chcą prowadzić ten biznes. To co robimy, robimy z pasją i po to, by zarabiać - dodał prezes Bać-Polu i Spar Polska.

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • seb. 21-10-2016, 00:50:
wąska optyka dystrybutora. dlatego właśnie większość sklepów jest niemal identyczna, oderwana od klienta i generalnie bez sensu...

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 835) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 219)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH