Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes bdsklep.pl: Rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej i dla dzieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2016, 10:22
Prezes bdsklep.pl: Rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej i dla dzieci
Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl. Fot. bdsklep.pl

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że w prowadzonym przez niego e-sklepie spożywczym rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej oraz artykułów spożywczych dla dzieci. - Jeszcze w 2015 roku żywność prozdrowotna stanowiła zaledwie niecałe 2 proc. naszego koszyka, a w bieżącym roku to blisko 9,5 proc. - mówi prezes.

- Jakie nowe usługi chcą Państwo świadczyć w 2017 roku? 

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl: Szykujemy kilka zmian, ale nie chciałbym zdradzać ich przed wprowadzeniem. Mogę powiedzieć jedynie, że pracujemy nad wdrożeniem nowego silnika rekomendacji i zwiększeniem personalizacji oferty pod potrzeby każdego klienta. 

- Na czym polega konkurencyjność działalności bdsklep.pl? 

To portfolio produktowe. Oferujemy ponad 140 tys. produktów z czego powyżej 25 tys. z kategorii FMCG, dzięki czemu klienci mogą uzupełnić domowe zapasy, ale też znaleźć i mieć szansę na przetestowanie nowych artykułów z interesującej nas kategorii. To także fakt, że jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienie w dowolne miejsce w Polsce, dzięki współpracy z kilkoma firmami logistycznymi. To istotne, bo nie ogranicza nas miejsce zamieszkania klienta. 

Jaki jest Państwa model dystrybucji? 

Nasz model dystrybucji zakłada rezygnację z własnej floty dostawczej na rzecz współpracy z dużymi firmami zajmującymi się dostarczaniem przesyłek. Dzięki temu docieramy do konsumentów w całej Polsce, ale także na świecie. Jedyne miejsce na mapie krajowej z dostawą naszymi samochodami jest matecznik firmy – Białystok. W tym przypadku takie rozwiązanie jest korzystne kosztowo nie tylko dla nas, ale i dla klientów. W pozostałych przypadkach nasi partnerzy dostarczają zamówienia pod drzwi. Druga kwestia to rezygnacja z produktów świeżych w naszej ofercie. Na rynku istnieją silni gracze wyspecjalizowani w takich asortymencie, a po drugie – posiadanie ich w portfolio nie pozwoliłoby na oferowanie naszych usług w całym kraju, ze względu na szczególne wymagania transportu takich produktów. 

- Jakie były roczne obroty sklepu w 2015 roku i jakich się Państwo spodziewają w 2016 roku? 

Przychody za 2015 rok przekroczyły poziom 35 mln złotych. W tym roku oczekujemy zdecydowanych wzrostów. 

- Co wchodzi w skład Państwa asortymentu? 

Jesteśmy marketem e-groceries, a więc w naszym asortymencie nie ma produktów świeżych, wymagających szczególnych warunków transportu. Poza tym oferujemy wszystkie niezbędne produkty codziennego życia – spożywkę, w tym porfolio żywności funkcjonalnej, wina, chemię domową, kosmetyki, asortyment dla zwierząt domowych, produkty – w tym żywieniowe – dla dzieci, a także książki i czasopisma specjalistyczne.   

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (6 181) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH