REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes bdsklep.pl: Rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej i dla dzieci

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 21-11-2016, 10:22
Prezes bdsklep.pl: Rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej i dla dzieci
Jacek Palec, prezes zarządu bdsklep.pl. Fot. bdsklep.pl

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że w prowadzonym przez niego e-sklepie spożywczym rośnie sprzedaż żywności funkcjonalnej oraz artykułów spożywczych dla dzieci. - Jeszcze w 2015 roku żywność prozdrowotna stanowiła zaledwie niecałe 2 proc. naszego koszyka, a w bieżącym roku to blisko 9,5 proc. - mówi prezes.

REKLAMA

- Jakie nowe usługi chcą Państwo świadczyć w 2017 roku? 

Jacek Palec, prezes bdsklep.pl: Szykujemy kilka zmian, ale nie chciałbym zdradzać ich przed wprowadzeniem. Mogę powiedzieć jedynie, że pracujemy nad wdrożeniem nowego silnika rekomendacji i zwiększeniem personalizacji oferty pod potrzeby każdego klienta. 

- Na czym polega konkurencyjność działalności bdsklep.pl? 

To portfolio produktowe. Oferujemy ponad 140 tys. produktów z czego powyżej 25 tys. z kategorii FMCG, dzięki czemu klienci mogą uzupełnić domowe zapasy, ale też znaleźć i mieć szansę na przetestowanie nowych artykułów z interesującej nas kategorii. To także fakt, że jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienie w dowolne miejsce w Polsce, dzięki współpracy z kilkoma firmami logistycznymi. To istotne, bo nie ogranicza nas miejsce zamieszkania klienta. 

Jaki jest Państwa model dystrybucji? 

Nasz model dystrybucji zakłada rezygnację z własnej floty dostawczej na rzecz współpracy z dużymi firmami zajmującymi się dostarczaniem przesyłek. Dzięki temu docieramy do konsumentów w całej Polsce, ale także na świecie. Jedyne miejsce na mapie krajowej z dostawą naszymi samochodami jest matecznik firmy – Białystok. W tym przypadku takie rozwiązanie jest korzystne kosztowo nie tylko dla nas, ale i dla klientów. W pozostałych przypadkach nasi partnerzy dostarczają zamówienia pod drzwi. Druga kwestia to rezygnacja z produktów świeżych w naszej ofercie. Na rynku istnieją silni gracze wyspecjalizowani w takich asortymencie, a po drugie – posiadanie ich w portfolio nie pozwoliłoby na oferowanie naszych usług w całym kraju, ze względu na szczególne wymagania transportu takich produktów. 

- Jakie były roczne obroty sklepu w 2015 roku i jakich się Państwo spodziewają w 2016 roku? 

Przychody za 2015 rok przekroczyły poziom 35 mln złotych. W tym roku oczekujemy zdecydowanych wzrostów. 

- Co wchodzi w skład Państwa asortymentu? 

Jesteśmy marketem e-groceries, a więc w naszym asortymencie nie ma produktów świeżych, wymagających szczególnych warunków transportu. Poza tym oferujemy wszystkie niezbędne produkty codziennego życia – spożywkę, w tym porfolio żywności funkcjonalnej, wina, chemię domową, kosmetyki, asortyment dla zwierząt domowych, produkty – w tym żywieniowe – dla dzieci, a także książki i czasopisma specjalistyczne.   

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 430) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 172)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH