REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Blikle: Wyroby produkowane do sieci handlowych będą stanowić ok. 40 proc. naszego obrotu

  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-03-2011, 12:15
Prezes Blikle: Wyroby produkowane do sieci handlowych będą stanowić ok. 40 proc. naszego obrotu
Na fot. Łukasz Blikle, prezes A. Blikle

Produkty dedykowane do sieci handlowej mają osiągnąć ok. 40 proc. naszego obrotu w perspektywie 5 lat - mówi w rozmowie z serwisem portalspozwyczy.pl Łukasz Blikle, prezes A. Blikle.

REKLAMA
- Planuje Pan wyjście z produktami marki Blikle poza własną sieć sprzedaży...

- Chcemy rozwijać kategorię produktów trwałych, wytwarzanych w naszej pracowni produkcyjnej. Chodzi przede wszystkim o ciasteczka kruche i szeroko rozumianą konfekcję cukierniczą trwałą, zaprojektowaną do dystrybucji poza naszymi sieciami. Będzie ona dostępna w handlu nowoczesnym, pod naszą marką. Jednocześnie planujemy rozwijać tradycyjną działalność cukierniczą i restauracyjną, w ramach opracowanego na najbliższe sześć lat planu.

- Kiedy produkty Blikle pojawią się w sieciach handlowych?

- Najprawdopodobniej nastąpi to we wrześniu. Produkty dedykowane do sieci handlowej mają osiągnąć ok. 40 proc. naszego obrotu w perspektywie 5 lat.

- To duża zmiana w strategii firmy...

- Chcemy dotrzeć do jak najszerszego grona klientów. Polski rynek ma duży potencjał, jeśli chodzi o produkty, które chcemy zaoferować. Kategoria żywności z wyższej półki, z tzw. czystą etykietą, czyli opartych jedynie na niezbędnych składnikach, ma w kraju przyszłość. Nasza strategia zakłada współpracę bezpośrednio z dostawcami, z którymi chcemy kontraktować uprawy. Strategia „od pola do stołu" pozwoli nam nie tylko prześledzić drogę produktu, bo to już w tej chwili potrafimy zrobić, ale też np. wpłynąć na odtworzenie upraw zbóż, których teraz się nie sieje. Będziemy iść w kierunku zdrowej żywności, przetworzonej w naturalny sposób - zarówno jeśli chodzi o produkty trwałe, jak i tradycyjne.

- Pana firma mocno odczuwa wzrost cen surowców? Będą podwyżki?

- Firmy spożywcze, jak wiadomo, nie mają bardzo wysokich marż. Dlatego, przy różnego rodzaju zawirowaniach na rynku, nie ma dużego obszaru, w ramach którego można by się tych marż pozbywać. Pamiętamy jednak, że ruchy cenowe są ryzykowne.


Czytaj też: Prezes Blikle: Ceny surowców utrudniają działalność cukierni

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kasa 14-03-2011, 12:41:
Kasa,misiu kasa

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 403) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH