Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Bomi: Prowadzimy rozmowy dotyczące przejęcia niektórych lokalizacji przez inne sieci

- W większości z naszych 17 sklepów powierzchnia sprzedaży zostanie zmniejszona. Jesteśmy również w trakcie finalizacji umów z podnajemcami tej części, którą my jako sklep opuścimy - mówi Marek Romanowski, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Bomi.

Prezes Bomi: Prowadzimy rozmowy dotyczące przejęcia niektórych lokalizacji przez inne sieci
Marek Romanowski, prezes zarządu Grupy Kapitałowej Bomi

(...)

Bomi będzie działać na zasadzie holdingu. Co to oznacza w praktyce?

Chodzi o usprawnienie procesów zarządzania. We wszystkich obszarach mamy jasno określone cele, które muszą być zrealizowane. Wdrażamy centralne systemy zarządzania finansami, co ułatwia pracę i przepływ informacji w całej grupie. Plan działania jest sprecyzowany, jesteśmy zdeterminowani, by go realizować krok po kroku.

Jakie są plany rozwoju organicznego dla delikatesów Bomi?

Jeśli chodzi o część detaliczną najważniejszym projektem jest dla nas sanacja, czyli dostosowanie placówek, które mają problemy z rentownością pod kątem powierzchni lub pod kątem oferty i powierzchni do potrzeb klienta. Ten proces chcielibyśmy zakończyć do końca pierwszego kwartału br. W sytuacjach skrajnych będziemy placówki zamykać.

Drugi etap to nowe placówki, tutaj kluczową sprawą jest analiza lokalizacji poszczególnych placówek. Nie stać nas na złe wybory, ponieważ jedna nietrafiona lokalizacja to straty rzędu kilku milionów złotych. Nasza strategia zakłada otwarcia 2-3 placówek delikatesowych w tym roku, pod warunkiem, że dadzą możliwość rozsądnego zaplanowania kosztów i ryzyka. Ten schemat działania będzie obowiązywał dopóki nie wyprowadzimy całej organizacji na prostą i nie zrealizujemy swoich założeń.

Na jakim etapie jest obecnie proces sanacji

Cały czas doskonalimy nasze placówki i dostosowujemy do potrzeb klientów: część placówek remontujemy, jak na przykład sklep Bomi w Warszawskim Klifie, wprowadzamy zupełnie nowy system Visual Merchandising czy też inwestujemy w nowy sprzęt. W warszawskim Klifie pojawiły się ostatnio wagi multimedialne. Nowe wyposażenie idealnie wpasowuje się w naszą koncepcję delikatesów jako miejsca nowoczesnego, a zarazem przyjaznego klientom.

Dla pozostałych lokali mamy przygotowane projekty zmian. Prowadzimy także rozmowy dotyczące przejęcia niektórych lokalizacji przez innych operatorów. W większości z naszych 17 sklepów powierzchnia sprzedaży zostanie zmniejszona. Jesteśmy również w trakcie finalizacji umów z podnajemcami tej części, którą my jako sklep opuścimy. Rozpoczęliśmy nowy projekt z firmą Blikle w placówce przy ul. Okopowej w Warszawie. Wynajęliśmy część sali pod cukiernię, która jest utożsamiana z wysoką jakością. Jeśli projekt się powiedzie, będziemy go wdrażać również w innych lokalizacjach. Prowadzimy rozmowy z firmą Marka Kondrata, który chce sprzedawać wina w naszej sieci.

(...) Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marek Romanowski RSS ALERT    /    Marek Kondrat RSS ALERT    /    Bomi RSS ALERT    /    Blikle RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.99.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.