Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Bomi: W przyszłości ujednolicimy szyldy sieci franczyzowych

- Rebranding sieci franczyzowych zapewne nastąpi, gdyż budowanie trzech ogniw w dłuższej czasowej perspektywie nie jest dobrą strategią - mówi Marek Romanowski, prezes Grupy Kapitałowej Bomi.

Prezes Bomi: W przyszłości ujednolicimy szyldy sieci franczyzowych
Marek Romanowski, prezes Grupy Bomi
(...)

Spójrzmy zatem na rozwój Grupy przez pryzmat największej transakcji minionego roku. Jaki wpływ na rynek polskiej dystrybucji będzie miała transakcja pomiędzy Eurocashem a Emperia?

Sądzę, że w tym roku będzie to jeszcze wpływ niewielki. Eurocash musi teraz dołożyć wszelkich starań, by zintegrować spółki Emperii ze swoimi strukturami. Od tej sprawności i determinacji zależeć będzie ostateczny sukces.

Czy dystrybucyjny gigant nam zagrozi? Raczej nie, gdyż zarówno ze strony naszych dostawców, jak i odbiorców, nie ma chęci współpracy z jednym operatorem. Wobec dużej konkurencji na rynku, trudno sobie nawet taką współpracę wyobrazić, bo odbiorcy i dostawcy lubią dywersyfikować swoje portfolio. Mamy więc sygnały jednoznacznego poparcia dla naszych struktur i obranego modelu dystrybucyjnego.

A potencjalni franczyzobiorcy? Czy oferta Eurocashu nie będzie z ich perspektywy bardziej korzystna?

ie obawiamy się tego, ponieważ Grupa Bomi ma dla przyszłych partnerów bardzo atrakcyjny pakiet . W tej chwili z programu „Top", skierowanego do najbardziej lojalnej grupy naszych partnerów, korzysta już 230 placówek. Z niewielkiej liczby sklepów na początku roku udało się nam stworzyć sprawną organizację, co pokazuje, że jest to właściwy kierunek. Franczyzobiorcom daliśmy alternatywę nie tylko cenową, ale i organizacyjną. Małym placówkom brakuje bowiem szkoleń, wspólnego systemu zarządzania towarem oraz sprawnego systemu informatycznego, pozwalającego zarówno na właściwe planowanie sprzedaży, jak i kosztów.

Jeżeli do tego dołączymy sprawną logistykę, a Rabat Serwis jest jednym z najlepszych partnerów jeśli chodzi o ten segment, to mamy patent na sukces. To pokazuje 2010 rok i lata kolejne. Panel dystrybucyjno-franczyzowy da 20 mln zł zysku. Do końca 2013 r. w programie „Top" chcemy zrzeszać 700 sklepów. To realne założenia. Pamiętajmy też, że w budowaniu franczyzy punktem kluczowym jest liczba placówek. Carrefour chce mieć 200 sklepów w formule Express. My zrobiliśmy to rok wcześniej.

więcej informacji:

Marek Romanowski RSS ALERT    /    Bomi RSS ALERT    /    Emperia RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Griu 2011-02-07 11:49:14
    Jeden brand dla wszystkich sieci franczyzowych w grupie - to jakaś szansa - szczególnie durnowata jest nazwa \"elde\", którą powinno się czytać: \" e e l d e e\" . Kojarzy mi się z tzw. e-aniem na nocniczku.
  • Dżin 2011-02-07 13:11:13
    Zgadzam się z Griu. Polskie nazewnictwa często są nietrafine. Duże firmy mogłyby choć czasem skorzystać usług agencji przy wyborze nazw, logo itp.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.242.115.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.