Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes BP nt. współpracy z siecią Carrefour: Za wcześnie aby powiedzieć, że projekt będzie kontynuowany

  • wnp.pl
  • Autor: Marcin Szczepański, wnp.pl/portalspozywczy.pl
  • Data: 02-03-2012, 13:59
Prezes BP nt. współpracy z siecią Carrefour: Za wcześnie aby powiedzieć, że projekt będzie kontynuowany
Bogdan Kucharski, prezes British Petroleum na Polskę

O wspólnym projekcie koncernu BP i sieci Carrefour w Polsce mówi Bogdan Kucharski, prezes BP na Polskę.

Współpracujecie z siecią Carrefour w zakresie przystacyjnych sklepów. Czy zapadła już decyzja o rozszerzeniu projektu na cały kraj?

Projekt wciąż jest na etapie pilotażowym. Mamy na chwilę obecną sklepy Carrefour na 10 stacjach w różnych miejscach w Polsce, na różnych rynkach lokalnych. Ten wybór był celowy, aby przetestować jak ten pomysł będzie sprawdzać się w różnych warunkach rynkowych. Myślimy jeszcze o uruchomieniu jednego lub dwóch sklepów na stacjach, które będą budowane od nowa. Jeszcze w pierwszej ołowie tego roku chcemy podsumować dotychczasowe rezultaty i jeśli będą one satysfakcjonujące to rozpoczniemy wdrożenie na większą skalę.

Na dzisiaj wyniki są pozytywne, choć na pewno jeszcze nie idealne. Zarówno my jak i Carrefour uczymy się tego biznesu praktycznie od nowa - wchodzimy na nowe rynki. Szczególnie dużym wyzwaniem jest logistyka całego projektu. Jest jeszcze za wcześnie aby powiedzieć, że na pewno będziemy ten projekt kontynuować, niemniej ja jestem w tej sprawie optymistą.

Czy współpraca obejmuje tylko stacje miejskie czy także te przy trasach?

I jedne i drugie. Widzimy na pewno, że stacja miejska potrzebuje innego asortymentu niż ta, która obsługuje ruch tranzytowy i staramy się na bieżąco do tych potrzeb dostosowywać. Nie jest to jednak nic nowego w stosunku do obecnej sytuacji na stacjach BP.

Zdarza się, że nasze stacje miejskie stają się po części takim sklepem osiedlowym, gdzie okoliczni mieszkańcy mogą zaopatrzyć się w świeże pieczywo czy warzywa. Wyzwanie polega jednak na tym, aby stacja ta nie stała się tylko sklepem osiedlowym i nadal znaczącą część przychodów czerpała z oferty paliwowej. Trzeba więc pamiętać o odpowiednich proporcjach.

Na czym mają polegać korzyści z tej współpracy dla obu partnerów?

Na pewno część korzyści tkwi w modelu logistycznym, który w ten sposób jesteśmy w stanie zorganizować bardziej efektywnie. Korzyści płyną również z tego, że we współpracy z Carrefour jesteśmy w stanie wprowadzić na stacje znacznie szerszy asortyment niż do tej pory. Mówimy tu choćby o bogatszej ofercie produktów świeżych, którymi samodzielnie, z racji skali działalności, nie bylibyśmy w stanie efektywnie zarządzać.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 538) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.