REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Carrefour Polska: Stawiamy na bardzo agresywną politykę cenową

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-01-2013, 01:09
Prezes Carrefour Polska: Stawiamy na bardzo agresywną politykę cenową
- W 2013 roku Carrefour będzie realizował strategię bardzo agresywnej polityki cenowej - mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska zapowiada dalszy rozwój i umacnianie pozycji sieci w Polsce. Carrefour tak jak większość sieci handlowych odczuł skutki powolnienia gospodarczego w naszym kraju, chce jednak walczyć o klienta m.in. prowadząc agresywną politykę cenową.

REKLAMA
- Obserwujemy tendencje kryzysowe na rynku, które trwają już od 2 lat. Dotyczy on większości sektorów, w tym także wielkiej dystrybucji. Nasza firma odczuła ten kryzys pod koniec 2012 roku, szczególnie w listopadzie i grudniu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

I dodaje: - Teraz musimy przygotować się na najbliższe miesiące, zwłaszcza w kontekście bardzo silnej, w ostatnim czasie, ekspansji sieci hard-dyskontowych.

- Celem Carrefour jest dalsze umacnianie pozycji firmy w Polsce, która będzie zarazem jednym z krajów, w których Grupa zamierza intensyfikować swoją obecność w różnych formatach - tłumaczy Jean Anthoine.

W tym roku francuski operator stawia na niskie ceny, które mają przyciągnąć do sklepów polskiego konsumenta. - W 2013 roku Carrefour będzie także dalej realizował strategię bardzo agresywnej polityki cenowej - mówi prezes Carrefour Polska.

Carrefour planuje także dalszy intensywny rozwój w Polsce. - W 2012 roku priorytetem dla Carrefour był rozwój sieci franczyzowej. Otworzyliśmy wspólnie z naszymi partnerami ponad 170 sklepów i na koniec roku mieliśmy prawie 300 sklepów franczyzowych. Dynamika otwarć stale rośnie, każdego miesiąca otwieranych jest między 15 a 20 nowych sklepów, co utwierdza nas w przekonaniu, że w 2013 roku uda nam sie utrzymać tempo otwarć na poziomie ok. 200 nowych sklepów franczyzowych rocznie - zapewnia prezes Carrefour Polska.

W 2013 r. tak jak w 2012 roku Carrefour skupi swoje wysiłki na rozwoju formatów, które zdobywają sobie coraz większą przychylność klientów, czyli sklepów osiedlowych. - Sklepy osiedlowe to miejsce, w którym Polacy coraz chętniej robią zakupy, cenią je za lokalizację, dogodne godziny otwarcia, atmosferę - wyjaśnia Jean Anthoine.

Dodając, że w 2013-2014 firma przewiduje otwarcie dwóch nowych hipermarketów oraz budowę centrum handlowego przy istniejącym hipermarkecie w Sochaczewie.

Pod szyldem Carrefour działa obecnie w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, przymarketowe stacje paliw, ponad 40 centrów handlowych oraz ponad 250 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience.

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 535) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH