Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska: Oferta sklepów Carrefour musi być stale dostosowywana do oczekiwań klientów

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 07-01-2015, 22:24
Prezes Carrefour Polska zapowiada zmiany w koncepcji ekspansji sieci
Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska

- Mimo iż wydaje się, że rynek hipermarketów w Polsce jest nasycony, to nadal widzimy możliwości rozwoju tego formatu sklepów, ale w wyselekcjonowanych i najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes zarządu Carrefour Polska.

Jak wygląda obecna strategia inwestycyjna sieci Carrefour Polska?

Carrefour to sieć multiformatowa, pod której szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Celem wszystkich podejmowanych przez nas inwestycji, jest dążenie do maksymalnego zaspokojenia potrzeb klientów w każdym z tych formatów. Aby to zrobić, oferta Carrefour musi być stale dostosowywana do oczekiwań klientów, a oczekiwania te w każdym z regionów Polski są inne. Co więcej, są one inne nawet w ramach dwóch dzielnic tego samego miasta. Dlatego jeszcze raz chcę podkreślić zmianę w koncepcji naszej ekspansji w Polsce. Nie chcemy w każdym, kolejnym mieście otwierać takich samych hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych. Wdrażamy projekt, w którym każdy sklep oferuje dopasowane formy sprzedaży i ofertę w 100 proc. odpowiadającą na potrzeby lokalnego klienta. Chcemy, aby każdy z naszych formatów był liderem na swoim lokalnym rynku.

W październiku Carrefour otworzył nowy hipermarket. Czy oznacza to, ze Carrefour wraca do inwestowania w swoje największe placówki?

Tak, po kilku latach wróciliśmy do otwierania hipermarketów. W połowie października 2014 r. otworzyliśmy w Pile nasz 96 hipermarket na polskim rynku. Już teraz mogę powiedzieć, że doskonale wpisał się on w potrzeby lokalnych klientów. Dlatego chcemy kontynuować ekspansję w tym formacie otwierając nawet kilka hipermarketów rocznie. W 2014 roku sfinalizowaliśmy umowy dotyczące uruchomienia czterech nowych placówek w dużych galeriach handlowych, m.in. w Wołominie (CH Fabryka), Poznaniu (CH Posnania) oraz dwie w Warszawie (Galeria Wilanów oraz Galeria Północna). Mimo iż wydaje się, że rynek hipermarketów w Polsce jest nasycony, to nadal widzimy możliwości rozwoju tego formatu sklepów, ale w wyselekcjonowanych i najbardziej atrakcyjnych lokalizacjach.

W listopadzie Carrefour otworzył nową galerią Sonata Park w Sochaczewie, która powstała na parkingu istniejącego już hipermarketu. Czy podobna przyszłość czeka kolejne działki należące do Carrefour w Polsce?

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • kobra 03-03-2015, 16:18:
Dobrze, byłoby moim zdaniem, zeby zaczeli inwestowąc w te placówki ktore już mają, bo przecież byli bardzo konkurencyjni na rynku, ale teraz przecież bywa różnie. tylko no właśnie ciekawie jak będzie bo tutaj gowork.pl/opinie_czytaj,41395 bardzo róznie mówią i pisza

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (26 487) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH