Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carrefour: W sklepach Carrefour zaszły ogromne zmiany

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-11-2015, 14:13
Prezes Carrefour: W sklepach Carrefour zaszły ogromne zmiany
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (fot. Piotr Waniorek)

- Największym wyzwaniem, które obecnie stoi przed nami, jest poinformowanie klientów o tym, że w Carrefour zaszły ogromne zmiany - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

Jakie wyzwania stoją w najbliższych miesiącach przed siecią Carrefour?

Największym wyzwaniem, które obecnie stoi przed nami jest poinformowanie klientów, o tym że w Carrefour zaszły ogromne zmiany. Dzisiaj nasze sklepy oferują znacznie więcej niż kiedykolwiek wcześniej – większą przyjemność z zakupów, bogatą i różnorodną ofertę polskich produktów, w tym wiele produktów lokalnych i regionalnych. Oferujemy również wiele wyrobów z zagranicy, także tych z wyższej półki, których nie ma w innych sklepach, a w szczególności w dyskontach. Kładziemy także duży nacisk na wysokiej jakości promocje. Dla nas nie jest to jedynie ładny obrazek z reklamy telewizyjnej, ale realne zobowiązanie do zapewnienia klientom oferty promocyjnej przez cały czas jej trwania. Chcemy, żeby klient przychodząc do Carrefour miał gwarancję dostępności produktu oraz satysfakcję, że otrzymał wszystko o czym dowiedział się w reklamie. Wiarygodność w oczach klienta i jego zaufanie są dla nas najważniejsze i na budowaniu takiego wizerunku będziemy się koncentrować.

Jak wygląda perspektywa najbliższych kilku miesięcy?

W każdym z formatów realizujemy konsekwentnie nasze cele. Zgodnie z tym co zapowiadaliśmy otwieramy i modernizujemy kolejne sklepy, budujemy coraz lepsze relacje z dostawcami i franczyzobiorcami. Widzimy również ogromny potencjał do rozwoju na rynkach lokalnych  i regionalnych. Staramy się skutecznie łączyć zalety sieci globalnej i lokalnej. To fundament naszej strategii, która opiera się na różnorodności. Cieszy mnie to, że moi współpracownicy, zarówno na szczeblu centralnym, ale także ci w sklepach – zrozumieli, że różnorodność musi stać się fundamentem naszej działalności w Polsce. Dzięki temu jesteśmy w stanie iść do przodu, rozwijać się i w pełni zaspokajać potrzeby naszych klientów.

Mamy konkurencyjny rynek. Jak wyglądają wyniki Carrefoura w Polsce?

Jesteśmy świadomi, że działamy na rynku, który jest bardzo konkurencyjny w każdym segmencie. Carrefour jest obecny we wszystkich formatach i naszym celem jest uczynienie każdego z nich bardziej konkurencyjnym, co oczywiście w obecnych warunkach nie jest proste. Naszą ambicją jest jednak utrzymanie stabilnego wzrostu. Mamy ambicję, aby konsekwentnie się rozwijać i zdecydowanie iść do przodu. W tym roku pojawi się wiele nowych sklepów osiedlowych oraz supermarketów Carrefour. Pracujemy także nad nowym, bardzo innowacyjnym modelem hipermarketu, który otworzymy w przyszłym roku w Poznaniu.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 347) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.