Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carrefour: zrobimy rewolucję w naszych markach własnych

  • Autor: Łukasz Stępniak, Weronika Pietrykowska, portalspozywczy.pl
  • Data: 19-05-2008, 09:16
Prezes Carrefour: zrobimy rewolucję w naszych markach własnych

- W ciągu dwóch najbliższych lat zamierzamy wprowadzić na półki naszych sklepów nowe kategorie produktów pod marką własną. Będą to m.in. dania gotowe i makarony z najwyższej półki - mówi Gilles Roudy, prezes Carrefour Polska.

Z tego co wiemy Carrefour planuje wprowadzić do swoich sklepów nowe kategorie produktów pod marką własną?

To prawda mamy takie plany. Muszę jednak zaznaczyć, że proces tworzenia marek własnych jest bardzo żmudny, pracochłonny i wymaga też wiele czasu.

Czy nowa oferta to produkty ekonomiczne, czy też coraz bardziej popularne produkty z wyższej półki?

Pracujemy nad artykułami z oferty bazowej jak i produktami bardziej wyrafinowanymi, z wyższej półki. To właśnie w segmencie premium pojawi się szereg bardzo ciekawych i innowacyjnych produktów.

Pojawią się nowe produkty czy też wprowadzą Państwo całkiem nowe kategorie?

Tak, będą to nowe produkty jak i całkiem nowe kategorie, których obecnie jeszcze nie ma na półkach naszych sklepów w Polsce. Jednocześnie będziemy rozwijać kategorie, które już istnieją. Trwają prace nad poszerzeniem oferty produktów z asortymentu bazowego, jak np. makaronów i ryżu. Ofertę makaronów bazowych uważamy w tej chwili za pełną. Następnym krokiem będzie zaoferowanie chociażby tzw. wielojajecznych makaronów czyli makarony o lepszych walorach smakowych, przygotowanych w oparciu o nową formułę.

Czy to wszystko?

Kolejnym etapem może być wprowadzenie do sklepów produktów, które obecnie nie są oferowane - np. półprodukty do gotowania i dania gotowe. W tej chwili jest jednak jeszcze za wcześnie aby mówić o szczegółach dotyczących pojawienia się takich artykułów. Rynek będzie ewoluował i możliwe, że za 2-3 lata konsument będzie oczekiwał tego typu produktów. Tendencje rynkowe widoczne są już w tej chwili, nie mamy czasu na gotowanie, a wielu ludzi nawet nie potrafi już gotować - zarówno kobiety jak i mężczyźni poświęcają się pracy zawodowej i wolą zjeść coś poza domem. Widać wyraźną tendencję do konsumowania na zewnątrz.

Carrefour już w latach 80. próbował prowadzić dania gotowe pod marką własną ale poniósł porażkę?

To prawda, we Francji wprowadziliśmy do swoich sklepów asortyment dań gotowych już w latach 1987-88. Okazało się jednak, że rynek nie był jeszcze na to gotowy. Musieliśmy tą ofertę wycofać. W międzyczasie rynek dojrzał i produkty wróciły na półki. Do naszych obowiązków należy obserwowanie, jak zmienia się rynek. Musimy dostosowywać się do potrzeb klientów.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 864) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.