Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Carrefoura: Chcemy upowszechnić produkty bio wśród konsumentów

Jednym z priorytetów naszej strategii jest upowszechnienie produktów bio wśród konsumentów. Polski rynek żywności ekologicznej jest wciąż słabo rozwinięty i wymaga wsparcia w zakresie edukacji, ustawodawstwa, rozwoju produkcji, logistyki, promocji czy sprzedaży – powiedział Christophe Rabatel, prezes Carrefour Polska.

Prezes Carrefoura: Chcemy upowszechnić produkty bio wśród konsumentów
Christophe Rabatel, dyrektor generalny Carrefour Polska. Fot. Materiały prasowe

W ramach realizowanej strategii transformacji żywieniowej, Carrefour Polska podejmuje szereg działań, których celem jest wsparcie polskiego rolnictwa oraz promocji i sprzedaży polskich produktów lokalnych i regionalnych.

Sieć podpisała, m.in. kontrakty farmerskie z piętnastoma polskimi dostawcami na kilkanaście rodzajów warzyw, przyznała wsparcie finansowe o wartości blisko 800.000 złotych dla 25 polskich gospodarstw na rozwój upraw ekologicznych, jak również wprowadziła do swoich sklepów certyfikowane produkty ekologiczne od polskich producentów.

Carrefour Polska jest również inicjatorem pierwszej na rynku Koalicji na Rzecz Rozwoju Rynku Żywności Bio w Polsce, która została powołana pod patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Celem działania Koalicji jest podejmowanie inicjatyw prowadzących do budowy rynku żywności ekologicznej i wdrożenie rozwiązań wspierających rozwój tego rynku w Polsce oraz podniesienie poziomu wiedzy konsumentów.

W ramach koalicji Carrefour Polska zorganizował po raz pierwszy Kongres Rolnictwa i Żywności Ekologicznej ECO FOOD 360, który odbył się 11 czerwca w Warszawie. 

- Carrefour realizując swoją globalną strategię transformacji żywieniowej pragnie zostać światowym liderem w zakresie zmiany żywienia dla wszystkich. Jednym z priorytetów naszej strategii jest upowszechnienie produktów BIO wśród konsumentów. Polski rynek żywności ekologicznej jest wciąż słabo rozwinięty i wymaga wsparcia w zakresie edukacji, ustawodawstwa, rozwoju produkcji, logistyki, promocji czy sprzedaży. Dlatego zdecydowaliśmy się na organizację Kongresu ECO FOOD 360 – powiedział Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.

– W kongresie biorą udział zarówno uznani eksperci z polskiego rynku, jak również szereg międzynarodowych autorytetów podejmujących tematykę rolnictwa i żywności ekologicznej w Polsce i na świecie. Jesteśmy przekonani, że przyczyni się on do popularyzacji wiedzy na temat walorów żywności ekologicznej i jej wpływu na zdrowie, a przede wszystkim – zwróci uwagę szerokiego audytorium na konieczność zwrotu ku naturze, naturalnym formom produkcji, przetwórstwa oraz konsumpcji, a także wypromuje potencjał polskiego rolnictwa ekologicznego na arenie międzynarodowej – dodaje Rabatel.

Celem wydarzenia jest upowszechnienie wiedzy na temat walorów żywności ekologicznej oraz promocja polskiego rolnictwa ekologicznego. Demokratyzacja żywności ekologicznej wśród polskich konsumentów jest jednym z priorytetów strategii transformacji żywieniowej realizowanej przez sieć Carrefour na polskim rynku. Kongres został objęty honorowym patronatem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Jana Krzysztofa Ardanowskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Carrefour RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    żywność ekologiczna RSS ALERT    /    żywność bio RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.215.161.19
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.