REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Carrefoura: Chcemy utrzymać dynamikę inwestycji

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 04-10-2016, 11:27
Prezes Carrefoura: Chcemy utrzymać dynamikę inwestycji
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. PTWP

Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl podkreśla, że w 2015 roku sieć osiągnęła bardzo zadowalającą dynamikę inwestycji, którą chce dalej utrzymać w 2016 roku m.in. poprzez kontynuację strategii z ubiegłego roku.

REKLAMA

Carrefour Polska w 2016 roku planuje otwarcie łącznie 2 hipermarketów, 10 supermarketów oraz około 100 sklepów w formacie convenience, z których większość stanowić będą sklepy działające w modelu franczyzowym.

Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl podkreśla, że w 2015 roku sieć osiągnęła bardzo zadowalającą dynamikę inwestycji, którą chce dalej utrzymać. – Ubiegły rok zakończyliśmy z 1 nowym hipermarketem, 2 supermarketami oraz blisko 100 sklepami w formacie convenience. Równolegle przeprowadziliśmy modernizacje 15 istniejących hipermarketów, 50 supermarketów oraz 10 centrów handlowych, a także 3 konceptów franczyzowych. W ubiegłym roku dokonaliśmy akwizycji sieci 36 sklepów specjalistycznych Galerie Alkoholi, które uzupełniły portfel naszych sklepów osiedlowych, a także uruchomiliśmy sklep internetowy eCarrefour.pl – mówi.

Obecna strategia sieci Carrefour jest kontynuacją działań z 2015 roku. – W 2015 roku wdrożyliśmy naszą strategię rozwoju, zyskaliśmy nowe, perspektywiczne kanały sprzedaży oraz stworzyliśmy nowe koncepty handlowe. W 2015 roku znacząco rozszerzyliśmy naszą ofertę produktową, w tym o asortyment produktów kojarzących się ze zdrowiem, dbałością o dietę i dobre samopoczucie. Przeprowadziliśmy również liczne remodelingi posiadanych aktywów. W 2015 roku przeprowadziliśmy wiele zmian w sieci Carrefour. Firma kontynuowała wzrost, otwierając nowe sklepy we wszystkich formatach, a także prowadząc inwestycje w posiadane aktywa i uruchamiając nowy kanał sprzedaży internetowej. W ramach obranej strategii Carrefour rozszerzył i wzbogacił swoją ofertę asortymentową oraz wdrożył innowacyjne rozwiązania w swoich sklepach – opowiada Guillaume de Colonges.

Podkreśla, że dzięki tym działaniom Carrefour wzmocnił swoją pozycję na rynku detalicznym w Polsce i uzyskał bardzo dobre wyniki w wielu obszarach. Pod koniec ubiegłego roku w skład sieci wchodziło ponad 800 sklepów w pięciu formatach: hiper- i supermarkety, sklepy osiedlowe, specjalistyczne oraz sklep internetowy. Dodatkowo, Carrefour jest również właścicielem i zarządcą 20 centrów handlowych i ponad 40 stacji paliw. 

Więcej o działaniach sieci Carrefour w Strefie Premium:

Multiformatowość i omnichannel. Analiza działań sieci Carrefour

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • agat 05-10-2016, 22:34:
powiedz ile setek razy mniej zarabia kasjerka od ciebie na miesiąc

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 811) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH