Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carrefoura: Mocno stawiamy na omnichannel

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-09-2017, 14:08
Prezes Carrefoura: Mocno stawiamy na omnichannel
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska. Fot. PTWP

Carrefour Polska rozwija wszystkie swoje formaty sklepowe, inwestuje w digitalizację i social economy oraz e-commerce. – Nasza strategia zakłada ciągły rozwój koncepcji omnichannelowej – mówi Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

- Omnikanałowość to możliwość dostępu do wszystkich naszych formatów  – tłumaczy Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska i dodaje, że strategia Carrefour Polska zakłada rozwój wszystkich formatów sieci – hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego.

Guillaume de Colonges wyjaśnia, że w ramach rozwoju hipermarketów do końca 2017 roku Carrefour Polska otworzy trzy placówki w tym formacie, w tym jedną – 14 września w Warszawie w nowo powstałej Galerii Północnej. – Większość naszych hipermarketów odnotowuje wzrost, jeśli chodzi o sprzedaż, ponieważ nauczyliśmy się już, jakie są powody, że klienci do nas przychodzą.

– Zdarzają się również placówki nierentowne – mówi prezes. Tłumaczy, że tak właśnie było z supermarketem w Bydgoszczy, który miał gorsze wyniki sprzedaży, więc sieć przekształciła go w outlet.

Częścią strategii omnichannelowej jest inwestycja Carrefour Polska w e-commerce. Oprócz istniejącego już sklepu internetowego ecarrefour.pl sieć handlowa planuje uruchomić na początku IV kwartału Marketplace, czyli internetową platformę sprzedaży łączącą klientów ze sprzedawcami. Dzięki temu rozwiązaniu zyskają oni dostęp do szerszej oferty produktów oraz sprzedawców.   

– Uruchomiliśmy również projekt SąSiatki, który pozwala zaangażować konsumentów w proces zakupowy – mówił prezes Carrefoura.

Przypomnijmy, środowiskiem platformy „SąSiatki” jest sklep internetowy eCarrefour.pl oraz aplikacja mobilna Mój Carrefour. Na stronie eCarrefour.pl klient tworzy listę zakupów i wybiera opcję dostawy poprzez usługę „SąSiatki”. Natomiast osoby w sklepie, które mają aplikację Mój Carrefour z włączoną opcją „SąSiatki”, widzą taką listę i mogą zrealizować i dostarczyć zakupy na jej podstawie. Osoba, która to zrobi, jest nagradzana za swoją przysługę bonem na zakupy w sklepach sieci Carrefour.

Carrefour mocno inwestuje również w rozwój marek własnych. Sieć wprowadza obecnie osiem nowych linii produktów marki własnej, a w planach na 2018 rok i na najbliższe lata ma dalsze zwiększanie udziału marek własnych w asortymencie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (20 969) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 263)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH