REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Carrefoura: Stawiamy na różnorodność formatów i wyprzedzanie trendów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-10-2016, 12:16
Prezes Carrefoura: Stawiamy na różnorodność formatów i wyprzedzanie trendów
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska (fot. Piotr Waniorek)

Carrefour w 2016 r. kontynuuje swoją strategię opartą na multiformatowości i omnichannel, ponieważ, jak twierdzi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes sieci, sprawdziła się ona w ubiegłym roku.

REKLAMA

 – Carrefour będzie kontynuował swoją strategię, opartą na multiformatowości i omnichannel, która sprawdziła się w ubiegłym roku. Dążymy do tego, aby nasi klienci mieli jak najbardziej różnorodne możliwości robienia zakupów. Dlatego dużą częścią naszej pracy jest przewidywanie i wyprzedzanie trendów konsumenckich, co pozwala nam budować właściwy asortyment w naszych sklepach. Będziemy kontynuowali inwestycje w rozwój wszystkich formatów i kanałów sprzedaży – tłumaczy w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Guillaume de Colonges, prezes sieci Carrefour.

Dodaje, że pozytywne zmiany i modernizacja znaczącej części sieci Carrefour w Polsce postawiły przed firmą nowe wyzwania – w jaki sposób opowiedzieć o tym klientom i partnerom biznesowym?

- Komunikacja tych pozytywnych zmian to jeden z naszych priorytetów w tym roku. W tym celu rozpoczęliśmy naszą największą kampanię marketingową w Polsce, z jej bohaterem Napoleonem, który w żartobliwy sposób przybliża klientom najważniejsze wartości naszej firmy: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość – tłumaczy prezes Carrefour Polska.

Celem kampanii marketingowej z Napoleonem jest przyciągnięcie większej liczby klientów do Carrefoura, chociaż polscy klienci są znani ze swojej nielojalności. Jak Państwo chcą tego dokonać?

– Staramy się zrozumieć oczekiwania klientów, tak aby uprzedzić nadchodzące zmiany stylu życia i konsumpcji. Takie podejście pozwala nam zbudować atrakcyjną i dopasowaną ofertę – wyjaśnia Guillaume de Colonges.

Więcej o działaniach sieci Carrefour w Strefie Premium:

Multiformatowość i omnichannel. Analiza działań sieci Carrefour

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (25 605) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH