Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carrefoura: W 2018 r. rozpoczynamy transformację żywieniową i wdrażamy innowacje

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-03-2018, 15:00
Prezes Carrefoura: W 2018 r. rozpoczynamy transformację żywieniową i wdrażamy innowacje
Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. Fot. materiały prasowe

W 2018 roku Carrefour Polska planuje wzmocnić swoja pozycję dotyczącą przemian technologicznych oraz rozpocząć transformację żywieniową w Polsce.

- Nasza ambicją jest przekształcenie się w sieć całkowicie omnikanałową, wszystkie nasze sklepy będą połączone w tej sieci - mówił Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska.

– Nasze priorytety na 2018 rok to przede wszystkim dalszy rozwój nowoczesnych rozwiązań oraz rozpoczęcie w Polsce transformacji żywieniowej. Chcemy stać się pionierem w zakresie oferty zdrowych produktów i być siecią pierwszego wyboru dla klientów poszukujących wysokiej jakości w przystępnych cenach. W ten sposób będziemy również realizować cele strategii „Carrefour 2022”, przyjętej przez Grupę Carrefour - dodał.

Mówił, że w 2018 roku Carrefour Polska planuje wzmocnić pozycję lidera innowacji na lokalnym rynku i wyznaczać nowe trendy handlowe dzięki rozwiązaniom opracowanym we własnym zakresie oraz we współpracy z zewnętrznymi partnerami. Część nowych usług została wdrożona już na początku 2018 roku, jak: m-commerce dostępny w aplikacji Mój Carrefour połączony z dostawą zakupów tego samego dnia; odbiór zamówienia w punkcie Carrefour Drive oraz stworzenie jednej platformy zakupowej Carrefour.pl dla zakupów spożywczych i niespożywczych.

Tłumaczył, że na bieżący rok Carrefour zaplanował również intensywny rozwój wdrożonych w 2017 roku innowacji. Celem obranym dla platformy zakupowej Carrefour.pl jest zwiększenie dostępnej oferty do 500 000 produktów i 500 dostawców oraz pozyskanie 50 000 klientów – częścią tego celu będzie połączenie z porównywarką cen Ceneo.pl. Usługa Scan&Go będzie wdrażana w kolejnych sklepach w Polsce. Z kolei platforma SąSiatki skoncentruje się na budowie społeczności zakupowej. Carrefour planuje także rozwój aplikacji Mój Carrefour, wyznaczając sobie cel 3 000 000 pobrań na 2018 rok – po osiągnięciu poziomu 1 000 000 pobrań w grudniu ubiegłego roku.

W inkubatorze dla startupów C4 Retail Lab jest opracowywanych 16 projektów, z których 5 jest obecnie w fazie testów. Wśród testowanych pomysłów znajduje się wózek zakupowy połączony z kasą samoobsługową SmartCart oraz maszyna przygotowująca zdrowe posiłki w 3 minuty od firmy Food Robotics. Już niedługo pierwsze, testowe maszyny zostaną zainstalowane w wybranych warszawskich i krakowskich galeriach handlowych. Ponadto Carrefour Polska podejmie w tym roku współpracę z doświadczonym akceleratorem startupów oraz w ramach czterech projektów z kluczowymi przedstawicielami świata technologii: Mastercard, Visą, Google i Orange.

Transformacja żywieniowa

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (11 137) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH