REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Carrefoura: Zmieniliśmy koncepcję naszej ekspansji w Polsce

  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 22-07-2014, 14:12
Prezes Carrefoura: Zmieniliśmy koncepcję naszej ekspansji w Polsce
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. zelazna studio

- Nasza długoterminowa strategia, którą realizujemy, ma opierać się na jakości naszej oferty. Jakość i szeroki wybór jest jednym z naszych najważniejszych priorytetów. Naszym celem jest bycie numerem jeden w Polsce, jeśli chodzi o ofertę spożywczą - mówi serwisowi portalspożywczy.pl Guillaume de Colonges, nowy prezes Carrefour Polska.

REKLAMA

Carrefour ma aspiracje, żeby zapewniać najszerszą ofertę, jak również być liderem w takich kategoriach, jak wędliny, wino i produkty piekarnicze. Sieć stawia także na import wyselekcjonowanych produktów z innych krajów. To kolejny ważny element strategii francuskiego detalisty.

- W Polsce mamy ponad 600 sklepów i jesteśmy obecni w 3 formatach, dzięki czemu możemy w pełni realizować nasz podstawowy cel, czyli zaspokoić potrzeby i oczekiwania wszystkich klientów. W kontekście zarządzania bardzo ważne jest, żeby przekazać odpowiedzialność za zarządzanie poszczególnymi sklepami ich dyrektorom, czyli w większym stopniu zdecentralizować zarządzanie siecią sklepów. To oni są „właścicielami" sklepów, to oni wiedzą i widzą najlepiej, czego oczekuje lokalny klient, jakie produkty trzeba mu dostarczyć. Ta decentralizacja jest niezwykle ważna w kontekście nowej strategii - podkreśla prezes sieci.

Polski oddział Carrefoura planuje inwestować w te formaty, które mają największy potencjał rozwoju i dobrze sobie radzą na rynku, jak supermarkety czy sklepy convenience. Sieć będzie dopasowywać swoją strategię do poszczególnych miast, a nawet dzielnic.

De Colonges zauważa, że w zakresie rozwijania różnych formatów sklepów, strategia Carrefoura w Polsce uległa przeobrażeniu. - Chcę podkreślić zmianę w koncepcji naszej ekspansji w Polsce. Nie chcemy w każdym, kolejnym mieście otwierać kolejnych takich samych hipermarketów, supermarketów czy sklepów osiedlowych. Nie chcemy mieć już jednego modelu sklepu dla wszystkich miast - zdradza.

Jak dodaje, Carrefour Polska pracuje nad projektem klastrów dla poszczególnych formatów, tak aby w każdym mieście, każdy format miał swój klaster, w ramach którego będą wdrażane dopasowane formy sprzedaży i budowania oferty. Zdaniem prezesa sieci, dzięki temu Carrefour zyska olbrzymie możliwości oferowania jak najlepszej oferty i odpowiadania na potrzeby klientów.

Wkrótce pełny, duży wywiad z nowym prezesem Carrefour Polska w serwisie portalspozywczy.pl! 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (29 272) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH