Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carrefoura: Zwiększamy udział marek własnych

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-09-2017, 14:35
Prezes Carrefoura: Zwiększamy udział marek własnych
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. PTWP.

Carrefour Polska stawia na rozwój marek własnych. Sieć wprowadza obecnie osiem nowych linii produktów marki własnej, a w planach na 2018 rok i na najbliższe lata ma dalsze zwiększanie udziału marek własnych w asortymencie.

– Sukces nowych produktów marki własnej, wprowadzonych w 2016 roku zachęcił nas do kontynuowania tych działań. Teraz rozbudowujemy tę ofertę zarówno o produkty spożywcze i niespożywcze – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

– Carrefour Polska nieustannie rozwija i modyfikuje swoją ofertę marek własnych, aby spełnić oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu nowych gam oraz zmianach jakościowych i marketingowych dla już istniejących produktów w ofercie – dodał prezes. 

Wśród ośmiu nowych linii produktów marki własnej znalazły się m.in.:

- Chocolate place: praliny z alkoholem, ręcznie dekorowane czekolady czy ptasie mleczko. Produkty są już dostępne w sprzedaży.

- Cookie place: ciasteczka, wafelki, pierniki i biszkopty w różnych smakach.

- Snak bar: słone przekąski: chipsy, orzeszki i paluszki.

- Crumbies: płatki śniadaniowe w wielu smakach dla dorosłych i dla dzieci, m.in. płatki z różnych rodzajów zbóż, klasyczne corn flakes oraz musli (m.in. wieloowocowe i crunchy).

Nowe linie produktów marki własnej, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku, obejmą także makarony, produkty do zmywania oraz żywność dla zwierząt.

W 2018 roku Carrefour zamierza wprowadzić do swoich sklepów ryby – łososia wędzonego na zimno i na gorąco, ryby konserwowe oraz paluszki rybne. 

Carrefour od 2016 roku zmienia kierunek rozwoju marek własnych. W 2017 roku sieć wprowadziła do sprzedaży dwie nowe marki własne: kawy Montmartre oraz artykuły higieny dla dzieci Nello.

Dlaczego sieć stawia na rozwój marek własnych? Z badań konsumenckich i analizy rynku, które Carrefour przeprowadził wynika, że takie są oczekiwania konsumentów. Sieć przyglądała się również wynikom sprzedaży kawy i pieluszek, wprowadzonych testowo na jesieni 2016 roku. Okazało się, że wyniki sprzedaży były na tyle pozytywne, że sieć handlowa zdecydowała się na rozszerzanie marek własnych o kolejne linie i produkty.

Docelowo wszystkie produkty marek własnych będą miały oznakowanie SENS. SENS został opracowany przez Carrefour jako nowy, dodatkowy sposób informowania konsumentów o częstotliwości ich spożywania w oparciu o jego wartości odżywcze. Jego celem jest pomoc konsumentom w zakresie tworzenia zdrowej, zbilansowanej diety.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (16 946) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.