Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Carrefoura: Zwiększamy udział marek własnych

  • Autor: Olimpia Wolf, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-09-2017, 14:35
Prezes Carrefoura: Zwiększamy udział marek własnych
Guillaume de Colonges, prezes Carrefour Polska, fot. PTWP.

Carrefour Polska stawia na rozwój marek własnych. Sieć wprowadza obecnie osiem nowych linii produktów marki własnej, a w planach na 2018 rok i na najbliższe lata ma dalsze zwiększanie udziału marek własnych w asortymencie.

– Sukces nowych produktów marki własnej, wprowadzonych w 2016 roku zachęcił nas do kontynuowania tych działań. Teraz rozbudowujemy tę ofertę zarówno o produkty spożywcze i niespożywcze – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.

– Carrefour Polska nieustannie rozwija i modyfikuje swoją ofertę marek własnych, aby spełnić oczekiwania naszych klientów. Dlatego podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu nowych gam oraz zmianach jakościowych i marketingowych dla już istniejących produktów w ofercie – dodał prezes. 

Wśród ośmiu nowych linii produktów marki własnej znalazły się m.in.:

- Chocolate place: praliny z alkoholem, ręcznie dekorowane czekolady czy ptasie mleczko. Produkty są już dostępne w sprzedaży.

- Cookie place: ciasteczka, wafelki, pierniki i biszkopty w różnych smakach.

- Snak bar: słone przekąski: chipsy, orzeszki i paluszki.

- Crumbies: płatki śniadaniowe w wielu smakach dla dorosłych i dla dzieci, m.in. płatki z różnych rodzajów zbóż, klasyczne corn flakes oraz musli (m.in. wieloowocowe i crunchy).

Nowe linie produktów marki własnej, które trafią do sprzedaży jeszcze w tym roku, obejmą także makarony, produkty do zmywania oraz żywność dla zwierząt.

W 2018 roku Carrefour zamierza wprowadzić do swoich sklepów ryby – łososia wędzonego na zimno i na gorąco, ryby konserwowe oraz paluszki rybne. 

Carrefour od 2016 roku zmienia kierunek rozwoju marek własnych. W 2017 roku sieć wprowadziła do sprzedaży dwie nowe marki własne: kawy Montmartre oraz artykuły higieny dla dzieci Nello.

Dlaczego sieć stawia na rozwój marek własnych? Z badań konsumenckich i analizy rynku, które Carrefour przeprowadził wynika, że takie są oczekiwania konsumentów. Sieć przyglądała się również wynikom sprzedaży kawy i pieluszek, wprowadzonych testowo na jesieni 2016 roku. Okazało się, że wyniki sprzedaży były na tyle pozytywne, że sieć handlowa zdecydowała się na rozszerzanie marek własnych o kolejne linie i produkty.

Docelowo wszystkie produkty marek własnych będą miały oznakowanie SENS. SENS został opracowany przez Carrefour jako nowy, dodatkowy sposób informowania konsumentów o częstotliwości ich spożywania w oparciu o jego wartości odżywcze. Jego celem jest pomoc konsumentom w zakresie tworzenia zdrowej, zbilansowanej diety.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 968) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 266)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH