Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Dino: Filarem naszej strategii jest szybki rozwój sieci sklepów

Realizujemy naszą strategię, której głównym filarem jest szybki rozwój sklepów Dino. Rozszerzamy zasięg naszych placówek. W następnych latach chcemy utrzymać tempo wzrostu, ponieważ widzimy potencjał rozwojowy - mówi Szymon Piduch, prezes Dino Polska.

Prezes Dino: Filarem naszej strategii jest szybki rozwój sieci sklepów
Szymon Piduch, Prezes Dino Polska SA. Fot. materiały prasowe Dino

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-03-2019, 12:20

- Nasz model biznesowy dostosowany jest do struktury polskiego rynku. Klienci pozytywnie reagują na nowo otwierane sklepy. Są one blisko miejsc zamieszkania. Stawiamy na świeże produkty i wprowadzamy nowy asortyment. Mimo ograniczenia handlu w niedziele otworzyliśmy dużo nowych sklepów i widzimy wzrost sprzedaży w naszych placówkach - mówi Szymon Piduch, prezes Dino Polska.

- Pracujemy nad nowymi rozwiązaniami dla naszych sklepów i dla systemu logistycznego. Sprzyja nam ogólna sytuacja gospodarcza w Polsce, zauważamy, że klienci częściej sięgają po produkty wyższej jakości. Jesteśmy przygotowani do otwierania nowych sklepów - dodaje.

Sieć rozwija się głównie w zachodniej i południowej części Polski. Prezes tłumaczy, że w 2019 roku Dino otworzy nie mniej sklepów niż w roku ubiegłym. Dodaje, że Dino jest siecią ogólnopolską, chociaż północ czy wschód to nie są ostre kierunki rozwoju. - Sieć jest przygotowana do ekspansji, działki na kolejne sklepy są zabezpieczone na najbliższe 2-3 lata. Dino rozpocznie również budowę nowego centrum dystrybucyjnego, które otworzy w 2020 roku - mówi Szymon Piduch.

Prezes podkreśla też, że klienci sklepów Dino uważają ceny sprzedawanych produktów za atrakcyjne, co znajduje odzwierciedlenie we wzroście sprzedaży sieci. - Stawiamy na markowe produkty firm spożywczych, marki własne to u nas zaledwie 2 proc. Widzimy także potencjał wzrostu w produktach świeżych - wyjaśnia.

Obecnie sieć nie prowadzi zaawansowanych prac nad modernizacją swoich sklepów, ponieważ w większości są to nowe placówki i nie wymagają gruntowych remontów. - Pracujemy na bieżąco nad zmianami w sklepach, ale nie są one fundamentalne. Dopracowujemy nasz format, m.in. wymieniamy meble na bardziej funkcjonalne czy zmieniamy układ stoisk warzywno-owocowych - tłumaczy Szymon Piduch.

Więcej o sieci Dino i danych finansowych za 2018 rok:

Dino Polska liczy na dalszą poprawę wyników. Planuje wydać 850 mln zł na inwestycje w 2019 r.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dino RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Szymon Piduch RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.121.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.