Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Dino: Mamy zabezpieczonych ponad 400 lokalizacji pod budowę nowych sklepów

Mamy zabezpieczonych ponad 400 lokalizacji pod budowę nowych sklepów i cel, by sieć liczyła ponad 1200 sklepów do końca 2020 roku. Chcemy, by tegoroczna dynamika otwierania nowych sklepów była wyższa niż rok temu - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska.

Prezes Dino: Mamy zabezpieczonych ponad 400 lokalizacji pod budowę nowych sklepów
Szymon Piduch, Prezes Dino Polska SA. Fot. materiały prasowe Dino

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 31-07-2017, 14:03

- Sieć sklepów Dino na koniec 2016 roku liczyła 628 marketów. W I półroczu 2017 r. sieć powiększyła się o 49 placówek. Na koniec czerwca sieć Dino liczyła więc już 677 sklepów. I półrocze 2017 r. było kolejnym okresem zwiększania skali działalności przez spółkę, wspieranym przez dobrą sytuację rynkową. Dino Polska konsekwentnie rozwijała sprzedaż zarówno w nowych sklepach jak i w istniejących placówkach, kontynuując tendencje widoczne w 2016 r.- mówi serwisowi portalspozywczy.pl Szymon Piduch, Prezes Zarządu Dino Polska.

 - Wydatki konsumpcyjne w Polsce rosną przy powracającej inflacji. Wspierają je rosnące dochody Polaków związane przede wszystkim z korzystną sytuacją na rynku pracy i programem 500+ czy kolejnym wzrostem płacy minimalnej od stycznia 2017. Wzrost dochodu rozporządzalnego przekłada się istotnie na częstsze i zwiększone zakupy. Dynamika cen konsumpcyjnych widoczna od końca 2016 r. dodatkowo wpływa na wzrost przychodów ze sprzedaży like for like - tłumaczy Szymon Piduch.

- Najważniejszym wydarzeniem w I półroczu bieżącego roku był dla nas debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Oferta publiczna spotkała się z ogromnym zainteresowaniem zarówno inwestorów zagranicznych jak i polskich, co jest dla nas dodatkowym potwierdzeniem, że rynek widzi potencjał w przyjętym przez nas modelu działalności i strategii spółki. Wartość oferty wyniosła 1,65 mld zł, a cała spółka została wyceniona na około 3,4 mld zł. Był to drugi największy debiut polskiej spółki w historii GPW - podsumowuje pierwsze półrocze prezes Dino Polska.

Dodaje, że sieć stale uzupełnia asortyment o nowe, produkty markowe. - Niezmiennie dużo uwagi przykładamy do oferty produktów świeżych, które stanowią około 37 proc. naszej sprzedaży. Odnotowujemy dobrą sprzedaż w nowych jak i istniejących placówkach. Sytuacja rynkowa sprzyja dalszej poprawie nastrojów konsumenckich - mówi Piduch.

Jakie plany ma sieć Dino do końca 2017 roku? - Mamy zabezpieczonych ponad 400 lokalizacji pod budowę nowych sklepów i cel, by sieć liczyła ponad 1200 sklepów do końca 2020 roku. Chcemy, by tegoroczna dynamika otwierania nowych sklepów była wyższa niż rok temu. Spodziewamy się, że większa liczba otwarć przypadnie na II połowę roku 2017 r. W kolejnych miesiącach będziemy kontynuować rozbudowę centrów dystrybucyjnych i zakładów mięsnych Agro Rydzyna, tak by były one gotowe obsłużyć coraz większą liczbę sklepów. Pozytywne tendencje rynkowe widoczne w I połowie roku są dobrą zapowiedzią kolejnych miesięcy 2017 roku. Oczekujemy, że będą one stanowiły wsparcie dla dalszego dynamicznego rozwoju naszej sieci - podsumowuje Szymon Piduch.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dino RSS ALERT    /    Dino Polska RSS ALERT    /    Szymon Piduch RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    supermakety RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Konsument 2017-08-03 08:24:33
    A czy Pan prezes pochwali sie jakie są zarobko personelu w Dino???

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.91.79.74
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.