Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Distribev Orbico: Siła kanału nowoczesnego jest ogromna, ale to rynek tradycyjny i HoReCa mają większe szanse na wzrosty

- Rozumiemy, że siła kanału nowoczesnego jest ogromna i producenci poddają się jego oczekiwaniom sprzedając tam duże partie towaru, choć przy niskiej marży. Jednak to kanał tradycyjny ma większą szansę na wzrosty. Także rynek HoReCa rośnie w imponującym tempie 11 proc. rocznie - mówi w wywiadzie dla portalspozywczy.pl, Grzegorz Gacek, prezes zarządu Distribev Orbico.

Prezes Distribev Orbico: Siła kanału nowoczesnego jest ogromna, ale to rynek tradycyjny i HoReCa mają większe szanse na wzrosty
Grzegorz Gacek, prezes zarządu Distribev Orbico
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: EK, www.portalspozywczy.pl
Data: 08-03-2019, 13:32

Zdaniem Grzegorza Gacka, wzmocnienie może się dokonać pod warunkiem, że producenci poświęcą uwagę tym rozproszonym, ale licznym punktom, oferując im dodatkowe promocje, aktywności i szansę na lepszą ekspozycję.

- Przed nami jest więc do wykonania wspólna praca, która będzie polegała na lepszym poznaniu wzajemnych potrzeb, tak by lepiej dopasować ofertę do rynku i klientów, co producentom pozwoli zbudować wartość dodaną dla ich najmocniejszych marek. Trzeba bowiem pamiętać, że półka w sklepie tradycyjnym czy barze jest ograniczona i zmieszczą się tam tylko najsilniejsze marki. Właśnie takie chcemy reprezentować. Powołaliśmy nowy zespół zarządzający z obszaru sprzedaży, logistyki i dystrybucji. Chcemy aktywnie współpracować z dostawami w obszarze revenue management, aby maksymalizować przychody z korzyścią dla naszych strategicznych partnerów i właścicieli sklepów oraz restauracji - tłumaczy prezes zarządu Distribev Orbico.

- Chcemy być najlepszym dystrybutorem napojów alkoholowych w Polsce - dodaje.

Distribev Orbico planuje to osiągnąć przez najlepszy serwis dla partnerów handlowych, czyli producentów piw i alkoholi mocnych. Chodzi o skalę, szybkość, wiarygodność, ale przede wszystkim specjalizację.

- Specjalizacja pozwala na doskonalenie umiejętności naszych sił sprzedażowych tak, byśmy stawali się ambasadorami marek alkoholi w sklepach i restauracjach, do których je dostarczamy. Nasza sieć dystrybucji obejmująca 25 tys. sklepów w Polsce oraz dodatkowo ponad 9,5 tys. restauracji - punktów HoReCa to idealna baza do umacniania wartości marek producentów. Naszym ogromnym atutem są pracownicy, którzy często mają nawet 15-letnie doświadczenie w handlu, znają rynek i klientów fenomenalnie. Chcemy wyposażyć ich w dodatkową wiedzę o alkoholach, które dostarczają, by mogli być jak najlepszymi doradcami z ramienia producentów w sklepach. Zaczynamy właśnie cykl takich szkoleń z głównymi producentami napojów alkoholowych w kraju. Jesteśmy gotowi udowodnić, że zwiększanie dotarcia produktów alkoholowych jest możliwe i że umiemy to zrobić - mówi Grzegorz Gacek.

Przeczytaj cały wywiad w strefie premium portalspozywczy.pl: Ambasadorowie markowych produktów w handlu - wywiad z Grzegorzem Gackiem, prezesem zarządu Distribev Orbico

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Grzegorz Gacek RSS ALERT    /    Distribev Orbico RSS ALERT    /    rynek alkoholi RSS ALERT    /    dystrybucja alkoholi RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • JAREK 2019-03-09 20:08:50
    Większe wsparcie mniejszych , ale licznych odbiorców spowoduje , że będą mogli zaproponować swoim klientom lepszą ofertę , a tym samym duże sieci stracą na atrakcyjności . Poza tym duża sieć może dyktować warunki producentowi lub dytrybutorowi , a mniejsze punkty są bardziej partnerem i nawet chwilowa utrata sprzedaży nie ma tak silnego wpływu na producenta czy dystrybutora

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.201.121.213
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.