Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes E.Leclerc: W 2018 roku modernizowaliśmy sklepy i poszerzaliśmy ofertę

W 2018 roku E.Leclerc skupił swoje działania na rozwijaniu oferty pod kątem potrzeb współczesnych konsumentów. W mijającym roku zakończyliśmy proces modernizacji działów produktów świeżych we wszystkich sklepach grupy. W odpowiedzi na ciągły wzrost zainteresowania zdrowym stylem życia, rozwinęliśmy m.in. asortyment produktów bio, dla osób z nietolerancjami pokarmowymi czy wegetarian - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska.

Prezes E.Leclerc: W 2018 roku modernizowaliśmy sklepy i poszerzaliśmy ofertę
Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska. Fot. materiały prasowe

- Miniony rok to zmiany technologiczne, które zostały wprowadzone w wielu naszych sklepach. Zachowując odrębność i zróżnicowanie placówek E.Leclerc, również w odniesieniu do rodzajów formatów, zakończyliśmy proces modernizacji działów produktów świeżych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Jean-Philippe Magré, prezes E.Leclerc Polska.

- Objął on m.in. wprowadzenie nowych rozwiązań w zakresie chłodnictwa czy oświetlania. Zmiany pozwoliły na poszerzenie oferty i wzmocnienie atrakcyjności doświadczeń zakupowych naszych klientów. Poszczególne sklepy E.Leclerc rozwijały także swoje inne działy, w zależności od specyfiki lokalnej. Dobrym przykładem są tu placówki w Radomiu czy Rzeszowie - dodaje.

- W 2018 roku mocno rozwijaliśmy grupy produktów, które stanowią odpowiedź na zindywidualizowane potrzeby polskich konsumentów. Znacząco poszerzył się asortyment marki własnej, funkcjonującej pod nazwą Wiodąca Marka, w której kluczową cechą jest wysoka jakość, przy zachowaniu atrakcyjnych cen w porównaniu do topowych marek. Wzrost sprzedaży produktów Wiodącej Marki w ujęciu rok do roku wyniósł 12 proc. Wśród propozycji oznaczonych tym logo znajdują się m.in. certyfikowane produkty ekologiczne z serii Bio Village, których liczba zwiększyła się w tym roku o kilkadziesiąt pozycji - tłumaczy prezes E.Leclerc.

Dodał, że sieć wprowadziła także nowe produkty m.in. dla wegetarian z logo NAT&Vie oraz dla osób z nietolerancją glutenu CHAQUE JOUR SANS GLUTEN. Poszerzanie półki zdrowej żywności marki własnej sieć będzie kontynuować w najbliższych latach.

- Z biznesowego punktu widzenia, istotnym dla nas przedsięwzięciem było dołączenie do naszej grupy zakupowej sieci Frac. Wpływa to m.in. na wzmocnienie naszej pozycji negocjacyjnej z dostawcami - informuje prezes E.Leclerc.

- Nasze sklepy stale poszerzają także zakres dodatkowych usług. W 2018 roku otworzyły się 4 stacje benzynowe, których łącznie jest już 18. Dwa kolejne sklepy oferują w swoich miastach zakupy online (łącznie 13). Był to również okres, w którym zintensyfikowaliśmy działania promocyjne. Ze świetnym przyjęciem klientów spotkały się dwie edycje kampanii „Zakupy z Powerem”. Jest to kampania
o zasięgu międzynarodowym, realizowane m.in. w E.Leclerc we Francji. W przyszłym roku będziemy wzmacniali nasz największy atut, czyli zapewnianie klientom szerokiego wyboru produktów i spersonalizowanych propozycji - podsumowuje Jean-Philippe Magré.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jean-Philippe Magré RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.99.169
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.