Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes E.Leclerc w Radomiu: Polskie produkty nie zawsze są należycie doceniane

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2016, 09:50
Prezes E.Leclerc w Radomiu: Polskie produkty nie zawsze są należycie doceniane
Thomas Renard, prezes E.Leclerc w Radomiu. Fot. E. Leclerc

Mniejszym i średnim przedsiębiorstwom niekiedy ciężko jest się wyróżnić na tle konkurencji. Chcąc zmienić tę sytuację, E. Leclerc zainicjował program „Festiwal Producentów Lokalnych”. Jest to akcja współpracy pomiędzy hipermarketami E. Leclerc a lokalnymi producentami – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E.Leclerc w Radomiu.

– Festiwal Producentów Lokalnych to jedna z form ogólnopolskiej akcji „Nasze Regiony Mają Talent”, prowadzonej przez wszystkie sklepy E. Leclerc w Polsce. Polskie firmy z powodzeniem podbijają zagraniczne rynki. Polska jest największym w Europie i drugim na świecie producentem jabłek. Przykłady takich sukcesów można mnożyć. Niestety, w myśl przysłowia „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, polskie produkty nie zawsze są należycie doceniane. Podobnie jest z rynkiem lokalnym – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E.Leclerc w Radomiu. 

Podkreśla, że mniejszym i średnim przedsiębiorstwom niekiedy ciężko jest się wyróżnić na tle konkurencji. Mając niewielkie nakłady na promocję, nie mogą konkurować na ogólnopolskim rynku, przez co często są mało znane w Polsce i rodzimym mieście. 

– Chcąc zmienić tę sytuację, E. Leclerc zainicjował program „Festiwal Producentów Lokalnych”. Jest to akcja współpracy pomiędzy hipermarketami E. Leclerc a lokalnymi producentami. W Radomiu,  do współpracy z hipermarketem przystąpiło 26 producentów i wciąż liczba ta powiększa się o nowych uczestników – mówi Thomas Renard. 

Dodaje, że w programie biorą udział głównie małe i średnie firmy, funkcjonujące w oparciu o rodzinne tradycje. Są to przedsiębiorstwa z branży m.in. mięsnej, garmażeryjnej, nabiałowej, browarniczej, piekarniczej, przetwórstwa owoców i warzyw, a także z branży kosmetycznej. Program daje im kolejną szansę na zdobycie nowych odbiorców, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i zwiększenie zatrudnienia.  

– Jesteśmy radomską  firmą, tutaj płacimy podatki, chcemy więc wspierać także lokalnych producentów. Rozwój lokalnych produktów i ich wytwórców ma przełożenie na nasze życie codzienne oraz lokalną społeczność. Producenci stwarzają miejsca pracy, promują region, a przede wszystkim oferują klientom dobre i sprawdzone produkty – wyjaśnia prezes E.Leclerc w Radomiu.

 

 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (22 724) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH