Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes E.Leclerc w Radomiu: Polskie produkty nie zawsze są należycie doceniane

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2016, 09:50
Prezes E.Leclerc w Radomiu: Polskie produkty nie zawsze są należycie doceniane
Thomas Renard, prezes E.Leclerc w Radomiu. Fot. E. Leclerc

Mniejszym i średnim przedsiębiorstwom niekiedy ciężko jest się wyróżnić na tle konkurencji. Chcąc zmienić tę sytuację, E. Leclerc zainicjował program „Festiwal Producentów Lokalnych”. Jest to akcja współpracy pomiędzy hipermarketami E. Leclerc a lokalnymi producentami – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E.Leclerc w Radomiu.

– Festiwal Producentów Lokalnych to jedna z form ogólnopolskiej akcji „Nasze Regiony Mają Talent”, prowadzonej przez wszystkie sklepy E. Leclerc w Polsce. Polskie firmy z powodzeniem podbijają zagraniczne rynki. Polska jest największym w Europie i drugim na świecie producentem jabłek. Przykłady takich sukcesów można mnożyć. Niestety, w myśl przysłowia „Cudze chwalicie, swego nie znacie”, polskie produkty nie zawsze są należycie doceniane. Podobnie jest z rynkiem lokalnym – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E.Leclerc w Radomiu. 

Podkreśla, że mniejszym i średnim przedsiębiorstwom niekiedy ciężko jest się wyróżnić na tle konkurencji. Mając niewielkie nakłady na promocję, nie mogą konkurować na ogólnopolskim rynku, przez co często są mało znane w Polsce i rodzimym mieście. 

– Chcąc zmienić tę sytuację, E. Leclerc zainicjował program „Festiwal Producentów Lokalnych”. Jest to akcja współpracy pomiędzy hipermarketami E. Leclerc a lokalnymi producentami. W Radomiu,  do współpracy z hipermarketem przystąpiło 26 producentów i wciąż liczba ta powiększa się o nowych uczestników – mówi Thomas Renard. 

Dodaje, że w programie biorą udział głównie małe i średnie firmy, funkcjonujące w oparciu o rodzinne tradycje. Są to przedsiębiorstwa z branży m.in. mięsnej, garmażeryjnej, nabiałowej, browarniczej, piekarniczej, przetwórstwa owoców i warzyw, a także z branży kosmetycznej. Program daje im kolejną szansę na zdobycie nowych odbiorców, zwiększenie swojej konkurencyjności, poszerzenie produkcji i zwiększenie zatrudnienia.  

– Jesteśmy radomską  firmą, tutaj płacimy podatki, chcemy więc wspierać także lokalnych producentów. Rozwój lokalnych produktów i ich wytwórców ma przełożenie na nasze życie codzienne oraz lokalną społeczność. Producenci stwarzają miejsca pracy, promują region, a przede wszystkim oferują klientom dobre i sprawdzone produkty – wyjaśnia prezes E.Leclerc w Radomiu.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (25 770) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH