REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes E. Leclerc w Radomiu: Stawiamy na lokalność i marki własne

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 14-06-2016, 11:23
Prezes E. Leclerc w Radomiu: Stawiamy na lokalność i marki własne
Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu. Fot. E. Leclerc

W asortymencie naszego sklepu znajduje się ok. 90 proc. produktów dostarczanych przez polskich przedsiębiorców – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu.

REKLAMA

Na ile przywiązują Państwo wagę do produktów wytwarzanych przez polskich producentów? Ile procent tych produktów jest w Państwa asortymencie? 

– Ważną dla nas kwestią jest lokalność , w tym przypadku,  rozpatrywana w obrębie kraju. Ponieważ pracujemy w Polsce, tworzymy gamę produktów dla Polaków. Zwracamy uwagę na to, by oferowane przez nas produkty pochodziły z Polski. W asortymencie naszego sklepu znajduje się ok. 90 proc. produktów dostarczanych przez polskich przedsiębiorców – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu. 

Dodaje, że jednym z celów E. Leclerc w Radomiu jest zapewnienie klientom możliwie największego wyboru asortymentu. W czasach, gdy poznawanie nowych smaków stało się bardzo modne, podążając za tym trendem, sklep stara się umożliwić klientom dostęp do produktów popularnych również w innych regionach świata. 

Jaki jest udział marek własnych w asortymencie E.Leclerc w Radomiu? 

– Marki własne tworzone przez sieci handlowe, są odpowiedzią na potrzeby rynku. Sieć E.Leclerc również posiada produkty pod szyldem marki własnej. Produkty z marką ECO+ powstały, aby wzbogacić ofertę produktów najtańszych. Produkty z marką „Marka Wiodąca” powstały, aby „zastąpić” markowe produkty wysokiej jakości, ale również w wysokich cenach, produktami o równie wysokich walorach jakościowych, ale w cenach umiarkowanych, konkurencyjnych. W naszym sklepie, jak we wszystkich sklepach E.Leclerc, produkty z logo „ECO+” jak i „Marka Własna” stanowią ważny element pełnej oferty – mówi Thomas Renard.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (28 819) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH