Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes E. Leclerc w Radomiu: Widzimy potrzebę zmian wizerunkowych

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 07-06-2016, 15:13
Prezes E. Leclerc w Radomiu:  Widzimy potrzebę zmian wizerunkowych
Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu. Fot. E. Leclerc

- W kolejnych kwartałach 2016 r. widzimy potrzebę wykonania pewnych prac remontowych samego budynku, jak i parkingu. Chcielibyśmy również dokonać niektórych zmian wizerunkowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu.

– Ponieważ nasz sklep istnieje już 17 lat, widzimy potrzebę wykonania pewnych prac remontowych samego budynku, jak i parkingu. Chcielibyśmy również dokonać niektórych zmian wizerunkowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Zadbać o bardziej nowoczesny, estetyczny wygląd naszego sklepu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu.

Jak podkreśla, rok 2015, tak jak poprzednie, lata funkcjonowania naszego hipermarketu był rokiem bardzo intensywnej pracy. Rokiem skoncentrowanym na realizowaniu podjętych wcześniej działań  marketingowych, ale również rokiem pracy nad wzbogaceniem oferty asortymentowej sklepu, zarówno stacjonarnego jak i internetowego, pracy nad ciągłą poprawą jakości towaru i oferowanych usług – mówi prezes E. Leclerc w Radomiu. 

Zaznacza, że w grudniu ubiegłego roku, na terenie hipermarketu w Radomiu otworzyli stoisko sushi, tworząc nową markę „JaToJem Sushi”. Wszystkie specjały przygotowywane są na miejscu, w obecności naszych klientów, przez kucharzy o specjalności SushiMaster. Równocześnie ze stoiskiem sushi stworzona została nowa usługa cateringowa oferująca słodkie i wytrawne przekąski. Usługa ta jest dostępna dla naszych klientów indywidualnych jak i dla firm. 

– Działalność radomskiego E. Leclerc w roku 2015, to również działalność z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR): współpraca z organizacjami pożytku publicznego, szkołami, świetlicami oraz wspieranie lokalnego sportu, oraz zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego (akcja Dbamy i Mamy). Uważam, że miniony rok był dla nas pomyślny, wiele planów udało nam się zrealizować, ale powstały również całkiem nowe pomysły, które mamy ambicję realizować w tym roku – tłumaczy Thomas Renard.

W Radomiu hipermarket  E. Leclerc został otwarty w 1999 roku. Jak Państwo oceniają funkcjonowanie hipermarketu przez te 17 lat? 

– Tak. Nasz hipermarket został otwarty w sierpniu 1999 r. To były trochę inne czasy, inna sytuacja polityczna i ekonomiczna kraju i miasta. Siedemnaście lat to bardzo długi okres. Wiele się zmieniło na przestrzeni tego czasu. Były okresy trudniejsze i łatwiejsze. Były też kryzysy, które zażegnaliśmy dzięki ciężkiej pracy. Wraz ze zmianami ekonomiczno – politycznymi zmieniały się gusta i oczekiwania klientów. A to właśnie one były dla nas priorytetowym wyznacznikiem strategii biznesowej – mówi Thomas Renard.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 744) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH