Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes E. Leclerc w Radomiu: Widzimy potrzebę zmian wizerunkowych

- W kolejnych kwartałach 2016 r. widzimy potrzebę wykonania pewnych prac remontowych samego budynku, jak i parkingu. Chcielibyśmy również dokonać niektórych zmian wizerunkowych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu.

Prezes E. Leclerc w Radomiu:  Widzimy potrzebę zmian wizerunkowych
Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu. Fot. E. Leclerc

– Ponieważ nasz sklep istnieje już 17 lat, widzimy potrzebę wykonania pewnych prac remontowych samego budynku, jak i parkingu. Chcielibyśmy również dokonać niektórych zmian wizerunkowych wewnątrz i na zewnątrz obiektu. Zadbać o bardziej nowoczesny, estetyczny wygląd naszego sklepu – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Thomas Renard, prezes E. Leclerc w Radomiu.

Jak podkreśla, rok 2015, tak jak poprzednie, lata funkcjonowania naszego hipermarketu był rokiem bardzo intensywnej pracy. Rokiem skoncentrowanym na realizowaniu podjętych wcześniej działań  marketingowych, ale również rokiem pracy nad wzbogaceniem oferty asortymentowej sklepu, zarówno stacjonarnego jak i internetowego, pracy nad ciągłą poprawą jakości towaru i oferowanych usług – mówi prezes E. Leclerc w Radomiu. 

Zaznacza, że w grudniu ubiegłego roku, na terenie hipermarketu w Radomiu otworzyli stoisko sushi, tworząc nową markę „JaToJem Sushi”. Wszystkie specjały przygotowywane są na miejscu, w obecności naszych klientów, przez kucharzy o specjalności SushiMaster. Równocześnie ze stoiskiem sushi stworzona została nowa usługa cateringowa oferująca słodkie i wytrawne przekąski. Usługa ta jest dostępna dla naszych klientów indywidualnych jak i dla firm. 

– Działalność radomskiego E. Leclerc w roku 2015, to również działalność z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR): współpraca z organizacjami pożytku publicznego, szkołami, świetlicami oraz wspieranie lokalnego sportu, oraz zaangażowanie w ochronę środowiska naturalnego (akcja Dbamy i Mamy). Uważam, że miniony rok był dla nas pomyślny, wiele planów udało nam się zrealizować, ale powstały również całkiem nowe pomysły, które mamy ambicję realizować w tym roku – tłumaczy Thomas Renard.

W Radomiu hipermarket  E. Leclerc został otwarty w 1999 roku. Jak Państwo oceniają funkcjonowanie hipermarketu przez te 17 lat? 

– Tak. Nasz hipermarket został otwarty w sierpniu 1999 r. To były trochę inne czasy, inna sytuacja polityczna i ekonomiczna kraju i miasta. Siedemnaście lat to bardzo długi okres. Wiele się zmieniło na przestrzeni tego czasu. Były okresy trudniejsze i łatwiejsze. Były też kryzysy, które zażegnaliśmy dzięki ciężkiej pracy. Wraz ze zmianami ekonomiczno – politycznymi zmieniały się gusta i oczekiwania klientów. A to właśnie one były dla nas priorytetowym wyznacznikiem strategii biznesowej – mówi Thomas Renard.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Thomas Renard RSS ALERT    /    E.Leclerc RSS ALERT    /    hipermarkety RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.82.10.219
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku

Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

portalspozywczy.pl w social media

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.