Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Emperii: Rozwijamy strategię multiformatowości

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 17-06-2016, 12:13
Prezes Emperii: Rozwijamy strategię multiformatowości
Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. Fot. Emperia

Zdolność sieci Stokrotka do dynamicznego rozwoju organicznego poprzez zastosowanie strategii multiformatowości to nasza przewaga konkurencyjna – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

Jak wygląda obecnie rozwój asortymentu Stokrotki i rozwój marek własnych? 

– Sieć Stokrotka szczegółowo analizuje asortyment dostępny w jej sklepach. Proces ten ma na celu zaspokojenie jak największej liczby potrzeb klientów, przy jednoczesnym utrzymaniu przejrzystości półki. Jest to niezmierne ważne, gdyż klient w dzisiejszych czasach nie chce tracić zbyt dużo czasu "przy półce". Dlatego też sieć dba, aby z jednej strony oferta asortymentowa była kompleksowa, z drugiej zaś – czytelna i przejrzysta  – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. 

Dodaje, że w przypadku marek własnych, na chwilę obecną główny nacisk sieci położony jest na uzupełnienie produktów z segmentu tzw. dyskontowego. 

– Pracujemy również nad znaczącym ograniczeniem liczby marek parasolowych, pod którymi występują nasze produkty. Pozwoli to uzyskać ich znacznie lepszą rozpoznawalność wśród klientów. W dalszych planach Stokrotka będzie rozwijać produkty z segmentu mainstream, czy też premium – mówi Dariusz Kalinowski. 

Jakie Pana zdaniem są kluczowe przewagi konkurencyjne sieci Stokrotka? 

– Takich przewag konkurencyjnych Stokrotka posiada wiele. Niektóre z nich widoczne są wprost np. szeroka oferta produktów świeżych i produktów regionalnych istotnych dla klientów, dobre postrzeganie jakościowe i cenowe sieci wśród kupujących, mocny i rozpoznawalny brand czy zdolność do dynamicznego rozwoju organicznego poprzez zastosowanie strategii multiformatowości – tłumaczy prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. 

Podkreśla, że na pozycję sieci na rynku wpływ mają także zaawansowane rozwiązania operacyjne, sprzedażowe, informatyczne i logistyczne, które pozwalają Stokrotce dostarczać jej klientom konkurencyjny produkt i poziom serwisu.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (21 472) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 270)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH