Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Emperii: Stawiamy na fuzje i przejęcia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-06-2016, 10:03
Prezes Emperii: Stawiamy na fuzje i przejęcia
Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding. fot. Emperia Holding

Stokrotka widzi potencjał w obszarze przejmowania lokalizacji i nabywania mniejszych podmiotów detalicznych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

– Stokrotka oprócz rozwoju organicznego, prowadzi aktywne działania rozwojowe poprzez fuzje i przejęcia. W ubiegłym roku spółka przeprowadziła dwie transakcje polegające na  nabyciu od innych przedsiębiorców funkcjonujących już na rynku lokalizacji. W ramach pierwszej z nich sfinalizowano przejęcie 19 lokalizacji od spółek FRAC. Druga transakcja objęła 9 lokalizacji sieci MIX – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. 

Podkreśla, że Stokrotka, w związku z rosnącą na rynku konkurencją jak również zmianami pokoleniowymi wśród polskich kupców, widzi potencjał w obszarze przejmowania lokalizacji i nabywania mniejszych podmiotów detalicznych.  

Sklepy Stokrotka działają w trzech formatach – jako supermarkety, markety i sklepy w formacie franczyzowym, który jest intensywnie rozwijany.

– Stokrotka aktywnie promuje swój koncept franczyzowy z uwagi na szereg zalet, jakie oferuje on franczyzobiorcom: atrakcyjny model sklepu, sprawny i rozbudowany system logistyczny, pomoc dedykowanego zespołu specjalistów oraz kompleksowe wsparcie marketingowe i operacyjne. Zapewnia on również dostęp do sprawdzonej listy dostawców oferujących korzystne warunki handlowe – mówi Dariusz Kalinowski. 

Dodaje, że koncept franczyzowy Stokrotki daje możliwość przyszłym i obecnym kupcom rozpoczęcia własnego biznesu pod uznaną na rynku i nowoczesną marką w dwóch formatach: marketowym i supermarketowym. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bakbar 17-06-2016, 10:08:
jakie formaty???
nowoczesny sklep lokalny to sklep lokalny, a z powodu swojej pozycji na rynku krajowym supermarkety od dawna postrzegane są, jako ostatnie sklepy na których można zarobić... bo przychody robi się w dyskontach
kilkanaście sku robi tam tyle co cała Emperia, trzeba było doprowadzić fuzję z polo do końca i szukać kolejnych graczy do tańca, tylko taki lub podobny ruch, którzy umocni krajowe podmioty na coraz trudniejszym rynku realnie stworzy przeciwwagę,
a tak to jeszcze sporo marży wypłynie zanim pojawi się odpowiednia skala, która da większy komfort pracy na kosztach, odwagę w działaniu przeciwko dostawcą, którzy robią sobie jaja z rynku, wolumeny którymi można zachęcic do współpracy i kontrakty marki własnej o które firmy będą walczyć "za wszelką cenę"... a tak każdy sobie rzepkę skrobie, a rynek z roku na rok wam ucieka

Zobacz wszystkie komentarze (1)

PARTNERZY SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (23 834) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 267)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH