Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Emperii: Stawiamy na fuzje i przejęcia

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 16-06-2016, 10:03
Prezes Emperii: Stawiamy na fuzje i przejęcia
Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding. fot. Emperia Holding

Stokrotka widzi potencjał w obszarze przejmowania lokalizacji i nabywania mniejszych podmiotów detalicznych – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

– Stokrotka oprócz rozwoju organicznego, prowadzi aktywne działania rozwojowe poprzez fuzje i przejęcia. W ubiegłym roku spółka przeprowadziła dwie transakcje polegające na  nabyciu od innych przedsiębiorców funkcjonujących już na rynku lokalizacji. W ramach pierwszej z nich sfinalizowano przejęcie 19 lokalizacji od spółek FRAC. Druga transakcja objęła 9 lokalizacji sieci MIX – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. 

Podkreśla, że Stokrotka, w związku z rosnącą na rynku konkurencją jak również zmianami pokoleniowymi wśród polskich kupców, widzi potencjał w obszarze przejmowania lokalizacji i nabywania mniejszych podmiotów detalicznych.  

Sklepy Stokrotka działają w trzech formatach – jako supermarkety, markety i sklepy w formacie franczyzowym, który jest intensywnie rozwijany.

– Stokrotka aktywnie promuje swój koncept franczyzowy z uwagi na szereg zalet, jakie oferuje on franczyzobiorcom: atrakcyjny model sklepu, sprawny i rozbudowany system logistyczny, pomoc dedykowanego zespołu specjalistów oraz kompleksowe wsparcie marketingowe i operacyjne. Zapewnia on również dostęp do sprawdzonej listy dostawców oferujących korzystne warunki handlowe – mówi Dariusz Kalinowski. 

Dodaje, że koncept franczyzowy Stokrotki daje możliwość przyszłym i obecnym kupcom rozpoczęcia własnego biznesu pod uznaną na rynku i nowoczesną marką w dwóch formatach: marketowym i supermarketowym. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE: (1)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • bakbar 17-06-2016, 10:08:
jakie formaty???
nowoczesny sklep lokalny to sklep lokalny, a z powodu swojej pozycji na rynku krajowym supermarkety od dawna postrzegane są, jako ostatnie sklepy na których można zarobić... bo przychody robi się w dyskontach
kilkanaście sku robi tam tyle co cała Emperia, trzeba było doprowadzić fuzję z polo do końca i szukać kolejnych graczy do tańca, tylko taki lub podobny ruch, którzy umocni krajowe podmioty na coraz trudniejszym rynku realnie stworzy przeciwwagę,
a tak to jeszcze sporo marży wypłynie zanim pojawi się odpowiednia skala, która da większy komfort pracy na kosztach, odwagę w działaniu przeciwko dostawcą, którzy robią sobie jaja z rynku, wolumeny którymi można zachęcic do współpracy i kontrakty marki własnej o które firmy będą walczyć "za wszelką cenę"... a tak każdy sobie rzepkę skrobie, a rynek z roku na rok wam ucieka

Zobacz wszystkie komentarze (1)

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (17 046) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.