Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Emperii: Stokrotka zwiększa budżet na kampanie radiowe

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 27-06-2016, 09:40
Prezes Emperii: Stokrotka zwiększa budżet na kampanie radiowe
Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. Fot. Emperia

W 2016 roku planujemy szereg działań zarówno sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Na ten rok przewidujemy również znaczące zwiększenie budżetu na kampanie radiowe – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

Na jakie działania marketingowe stawia sieć Stokrotka w 2016 roku? 

– W odpowiedzi na trudny rynek i silną konkurencję cenową, sieć Stokrotka znacznie zintensyfikowała swoją aktywność marketingową. W 2016 roku planujemy szereg działań zarówno sprzedażowych, jak i wizerunkowych. Poświęcamy wiele uwagi przywiązaniu konsumentów do naszych sklepów. Dlatego przygotowaliśmy cykl akcji lojalnościowych, dzięki którym nasi klienci mogą otrzymywać atrakcyjne nagrody. Na ten rok przewidujemy również znaczące zwiększenie budżetu na kampanie radiowe. Rozwijamy naszą sieć na terenie całej Polski. To narzędzie ma na celu zarówno zwiększenie sprzedaży, jak i budowanie odpowiedniej rozpoznawalności, szczególnie w rejonach, gdzie nasza sieć jest mniej znana – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o. 

Co jeszcze Stokrotka wdrożyła w 2016 roku? 

– Sieć Stokrotka wyróżniania się na tle konkurencji bogatą ofertą w kategorii produktów świeżych. W bieżącym roku sieć wdrożyła nowy model doboru asortymentu w kategorii mięso przy jednoczesnym obniżeniu cen tej kategorii asortymentowej, tak aby podnieść jeszcze bardziej poziom konkurencyjności naszej oferty na lokalnych rynkach, na których działają poszczególne sklepy Stokrotka. Kolejnym wyzwaniem, którego podjęliśmy się w tym roku, jest wypracowanie nowej strategii komunikacji marketingowej na kilka najbliższych lat. Prace nad nią są zaawansowane i najpóźniej w drugiej połowie roku będziemy mogli zobaczyć jej efekty – wyjaśnia Dariusz Kalinowski. 

Jakie Pan widzi zmiany zachowań konsumenckich i jak Stokrotka reaguje na te zmiany? 

– W odpowiedzi na coraz większe zainteresowanie społeczeństwa zdrowym trybem życia, naszym klientom zaproponowaliśmy nowy projekt. Na przełomie marca i kwietnia, przy współpracy z dietetykiem, uruchomiliśmy "Stokrotka na zdrowie". Dzięki temu projektowi nasi klienci dowiedzą się o korzystnych dla zdrowa właściwościach produktów oferowanych w naszych sklepach. Przygotowaliśmy wiele ciekawych artykułów, przepisów i porad, dotyczących zdrowego trybu życia – mówi prezes zarządu Emperia Holding S.A. i Stokrotka Sp. z o.o.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 966) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.