Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Eurocash: Nie ma sensu utrzymywać sklepów pod różnymi markami

- Sieci franczyzowe przejęte wraz z Tradisem pozostaną tak jak są. Oczywiście w pewnym momencie trzeba będzie dokonać racjonalizacji i pozycjonowania marek franczyzowych ponieważ nie ma sensu utrzymywać sklepów naszych klientów pod różnymi markami, ale realizujących tę samą koncepcję biznesową - mówi Luis Amaral, prezes Eurocash, pytany o ujednolicenie szyldów sieci handlowych przejętych wraz z Tradisem.

Prezes Eurocash: Nie ma sensu utrzymywać sklepów pod różnymi markami
Luis Amaral, prezes Eurocash

Jednak jak zaznacza prezes to są jednak rozwiązania, które należy wypracować wraz z klientami Eurocashu (red. właścicielami sklepów). - My tych sieci nie mamy na własność, jedyną rzeczą, której jesteśmy właścicielem to marka. Ważnym elementem naszego modelu biznesu jest to, że opieramy się na przedsiębiorczości naszych partnetów - tłumaczy.

Luis Amaral nie chce mówić o tym kiedy nastąpi ocena i dojdzie do ewentualnego ujednolicenia marek sieci franczyzowych w ramach Grupy Eurocash. - To nie jest priorytet - wyjaśnia prezes.

Do Grupy Eurocash należą sieci sklepów franczyzowych: Delikatesy Centrum, ABC, IGA i Zielony Kłos. Wraz z przejęciem Grupy Tradis do wymienionych marek dołączą także sieci Lewiatan, Milea, Groszek, czy Euro Sklep.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Luis Amaral RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • . 2011-01-31 21:06:31
    \"Sieci franczyzowe przejęte wraz z Tradisem pozostaną w tak jak są\" (co tutaj robi litera \"w\"?)\" \"Luis Amaral nie chce mówić o tym kiedy nastąpi kiedy ocena\" (co tutaj robi drugie \"kiedy\"?)\" Niby porządny portal, ale jak czytam jego teksty i widzę tę błędy to szkoda mi redaktora. Jego niewiedzy na temat jego niekompetencji. Tylko w tym tekście są 2 błędy. Nie mówiąc o reszcie dzisiejszych tekstów z błędami.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 184.72.212.254
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.