Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Frisco.pl: Barierą dla e-sklepów spożywczych jest brak zaufania klientów

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 19-10-2016, 11:27
Prezes Frisco.pl: Barierą dla e-sklepów spożywczych jest brak zaufania klientów
Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl. Fot. Frisco.pl

Praca nad lepszą dostawą, serwisem online, logistyką, systemem dostaw oraz oferowanie dobrych jakościowo produktów to według Katarzyny Kazior, prezes Frisco.pl warunki, jakie muszą spełniać e-sklepy spożywcze, aby się rozwijać. Dzięki temu łatwiej będzie pokonać bariery, z którymi stykają się e-sklepy, takie jak m.in. brak zaufania klientów co do jakości produktów.

Eksperci prognozują zwiększenie sprzedaży detalicznej w sklepach spowodowane programem 500 plus. Czy również dotyczy to spożywczych sklepów internetowych? Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl. w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl tłumaczy, że widzi rosnące zainteresowanie zarządzanym przez nią e-sklepem spożywczym.

 – Rośniemy znacznie szybciej niż jeszcze rok temu. W pierwszym półroczu 2016 roku częstotliwość robienia zakupów spożywczych na Frisco.pl wzrosła o prawie 13 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w 2015 roku. Jest to jednak spowodowane kilkoma ważnymi czynnikami – bardzo dbamy o podnoszenie standardu naszej usługi i jej ciągłe udoskonalanie, stosujemy bardzo konkretną i jasną komunikację, która przemawia do potencjalnych klientów, a także dbamy o utrzymanie poziomu cen na poziomie niższym lub równym hipermarketom, aby finalny koszt koszyka był satysfakcjonujący dla naszych klientów – mówi Katarzyna Kazior. 

– Wzmocniliśmy również działania promocyjne i postawiliśmy na współpracę z dobrymi producentami. To wszystko zaczęło przynosić owoce jeszcze przed wprowadzeniem programu 500 plus, więc mamy pewność, że odpowiadają także za obecny wzrost. Natomiast zwiększony popyt, ze względu na większą siłę nabywczą klientów, na pewno ma tu swój udział, ale jedynie częściowy. Działamy z naszą pełną usługą w Warszawie i okolicach, gdzie efekt programu jest relatywnie mniejszy, więc my również w mniejszym stopniu odczuwamy jego skutki. W zasadzie nie ma żadnego powodu, żeby efekt 500 plus był jakkolwiek większy w e-grocery niż w całej branży FMCG – wyjaśnia prezes Frisco.pl. 

Głównym powodem skłaniającym klientów do zakupów spożywczych w e-sklepach jest według Katarzyny Kazior oszczędność czasu. – Dzięki zakupom spożywczym w internecie klienci nie muszą tracić czasu na dojazdy, szukanie miejsca parkingowego, wybieranie produktów czy stanie w długich kolejkach. Zamiast tracić tygodniowo nawet kilka godzin na zakupy w zwykłych sklepach można oddać się przyjemniejszym aktywnościom, jak np. spędzanie czasu z najbliższymi – tłumaczy i dodaje, że obecnie duże zakupy spożywcze można zrobić zaledwie w kilka minut. 

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 208) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.