Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Frisco.pl na FRSiH 2017: Trudno jest być konsumentem w dzisiejszych czasach

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 10-11-2017, 20:03
Prezes Frisco.pl na FRSiH 2017: Trudno jest być konsumentem w dzisiejszych czasach
Katarzyna Kazior, prezes zarządu, Frisco.pl, fot. PTWP

- Trudno jest być konsumentem w dzisiejszych czasach. Trendy są bardzo rozbieżne. Ania Lewandowska namawia nas, aby pokonywać zmęczenie. Z drugiej strony słyszymy o potrzebie harmonii i obcowania z rodziną. Nie jest tak, że w przyszłości będzie dominował tylko i wyłącznie jeden trend - mówiła Katarzyna Kazior, prezes zarządu, Frisco.pl  podczas sesji tematycznej "Pokolenie millenialisów, Henryków, XYZ – nowe style zakupowe konsumentów" w ramach Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2017.

Katarzyna Kazior przyznała, że Frisco.pl notuje duży wzrost sprzedaży produktów świeżych.

- Klienci, którzy kupowali je wcześniej w sklepach stacjonarnych przenoszą swoje zakupy w tym obszarze do Frisco. Polacy chętnie gotują i eksperymentują w kuchni. W kategorii produktów bio i eko notujemy wzrosty 60 proc. rok do roku. Natomiast jeśli chodzi o produkty gotowe do spożycia, Frisco nie jest miejscem, gdzie klient chce je kupić. Nie jesteśmy miejscem gdzie klient taką potrzebę zaspokaja. Trudno jest być konsumentem w dzisiejszych czasach. Trendy są bardzo rozbieżne. Ania Lewandowska namawia nas, aby pokonywać zmęczenie. Z drugiej strony słyszymy o potrzebie harmonii i obcowania z rodziną. Chcemy zjeść szybko na mieście, a z drugiej strony pogotować ze znajomymi. Tak więc nie jest tak, że w przyszłości będzie dominował tylko i wyłącznie jeden trend - podsumowała.

Prezes Frisco.pl uważa, że klienci nie rozróżniają dziś typowej sfery online i offline.

- Każdy ma przy sobie telefon i chcąc zrobić zakupy na Frisco nie siada do komputera. Nie jest tak, jak jakiś czas temu, że te światy były rozdzielone. Dziś się przenikają, ponieważ urządzenie mobilne mamy przy sobie przez cały czas. Czasami dochodzę do wniosku, że jesteśmy tak naprawdę usługą offline, bo na końcu klient chce mieć zakupy w swoim "offlinowym" domu. I tak do tego podchodzimy, chcemy żeby klient miał zawsze dostęp do wszystkiego - dodała.

Kazior przyznała, że klienci przychodzą do Frisco.pl dzięki rekomendacji znajomych lub sąsiadów.

- Ludzie widzą van Frisco pod blokiem i chcą spróbować. Trzecie źródło to influencerzy. Co ciekawe, jakość influencera i to, jak opowie o marce robi diametralną różnicę. Niektórzy mają tyle samo lajków,  a jeden wygeneruje kilkaset klientów, a drugi żadnego. Ich efektywność jest zróżnicowana na podstawie ich wiarygodności - dodała.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE

Możliwość komentowania została tymczasowo wyłączona.

PARTNER SERWISU
partner serwisu

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (14 987) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.