Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Frisco.pl: Rok 2018 to inwestycje i wdrażanie nowych rozwiązań

Nasze szacunki, oparte na analizie ruchu na stronie internetowej wskazują, że jesteśmy liderem warszawskiego rynku zakupów spożywczych online. W perspektywie YTD (ang. Year to Date) osiągnęliśmy wzrost sprzedaży na poziomie 33% - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl.

Prezes Frisco.pl: Rok 2018 to inwestycje i wdrażanie nowych rozwiązań
Grzegorz Bielecki, prezes Frisco.pl. Fot. PTWP

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 13-12-2018, 10:33

- Według raportu „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online”, który przygotowaliśmy wspólnie z Izbą Gospodarki Elektronicznej, Frisco.pl to najpopularniejszy sklep, który nie ma sieci naziemnej i jest dostępny jedynie w sieci internetowej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Grzegorz Bielecki, Prezes Frisco.pl.

- Z prowadzonych przez nas badań konsumenckich wynika, że posiadamy i stale umacniamy pozycję lidera wśród konsumentów. Wdrażamy innowacyjne rozwiązania, wyznaczamy trendy i dużo inwestujemy - tłumaczy.

- W lutym 2018 roku wystartowała kampania online Frisco.pl, stworzona w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki, której przewodzi hasło „Frisco – Definicja lepszych zakupów”. Platforma ma na celu przekonać Polaków, że zakupy spożywcze online są czynnością przyjemną, wygodną i jednocześnie usprawniającą cały proces regularnych zakupów dla domu. Wdrożenie kampanii przyniosło oczekiwane rezultaty - mówi prezes Frisco.pl.

- Widzimy, że zainteresowanie naszymi usługami stale rośnie – estymujemy, że w tym roku baza aktywnych klientów Frisco.pl odpowie liczbie klientów 7 hipermarketów - dodaje.

- 2018 rok to dla nas czas rozwoju nowych form promocji, jak na przykład „Testuj nowości z Frisco”, która dała naszym klientom możliwość wypróbowania nowych produktów za 1 grosz, a naszym partnerom umożliwiła szybkie budowanie penetracji kategorii oraz marki - wyjaśnia.

Prezes podkreśla, że innowacją z początku bieżącego roku jest nawiązanie współpracy z siecią Coolmatów. 

Przypomnijmy, coolomaty to maszyny przystosowane do przechowywania i odbioru żywności z internetowego sklepu spożywczego. Schowki na zakupy podzielone są na 3 strefy chłodzenia, w zależności od wymagań poszczególnych produktów. 

Działanie Coolomatów polega na tym, że podczas zakupów internetowych klient wybiera opcję dostawy zamówienia do maszyny, a następnie wskazuje wybraną przez siebie lokalizację i przedział czasowy. E-sklep spożywczy dostarcza zakupy jeszcze tego samego dnia, a kupujący otrzymuje powiadomienie i kod, który umożliwia mu odbiór ze schowków.

- To wygodne rozwiązanie dla tych klientów, którzy nie chcąc czekać na dostawę do domu, wolą odebrać zamówienie z automatu o dogodnej dla siebie porze. Obecnie nasi klienci mogą cieszyć się możliwością odbioru zakupów w jednej z 25 lokalizacji - mówi prezes.

więcej informacji:

Grzegorz Bielecki RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    e-sklepy RSS ALERT    /    e-sklepy spożywcze RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Zuza 2018-12-14 10:54:12
    Kiedy w końcu inne miasta?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.81.220.239
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.