Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Handel

Prezes Frisco.pl: zamierzamy pokonać Tesco.com jakością

Nie boimy się konkurencji Tesco, które zapowiada debiut na polskim rynku handlu internetowego. Już teraz brytyjski e-sklep tej marki przegrywa z o wiele mniejszymi graczami, którzy stawiają na wysoki poziom usług, tak jak Frisco.pl - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl., Witold Ferenc, prezes Frisco.pl.

Prezes Frisco.pl: zamierzamy pokonać Tesco.com jakością
Witold Ferenc, prezes Frisco.pl.
- W najbliższym czasie na rynku handlu internetowego zadebiutuje Tesco.com. Jaki to może mieć wpływ na segment rynku, w którym działa Frisco.pl?

Kolejny gracz na polskim rynku handlu internetowego to na pewno konkurencja dla naszej firmy. Jesteśmy jednak spokojni. Sklep internetowy Tesco w naszym kraju będzie zapewne działał analogicznie do modelu brytyjskiego, a tej formule nie jest w stanie zaoferować tak wysokiej jakości jak Frisco.pl. Nasz sklep słynie z tego, że 99 proc. zamówień jest bez braków. Badania rynkowe potwierdzają, że wśród coraz większej ilości graczy na rynku handlu internetowego, jakość i kompletność zakupów stają się najważniejsze.

- Jakie widzi Pan perspektywy dla polskiego rynku handlu internetowego?
Od kilku lat obserwujemy dynamiczny wzrost tego rynku - szybszy niż handlu tradycyjnego. W najbliższych latach możemy się spodziewać kolejnych wzrostów rynku i zwiększenia liczby firm wchodzących w ten segment.

- Jakie wyniki odnotowało Frisco.pl w 2010 roku?
Nasz przychody stale rosną i jesteśmy z nich bardzo zadowoleni. Niestety - zgodnie z polityką Grupy Zasada, w której skład wchodzimy - nie mogę ujawniać pełnych danych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Witold Ferenc RSS ALERT    /    Frisco.pl RSS ALERT    /    e-sklep RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • death metal 2011-01-20 15:54:19
    \"Niestety - zgodnie z polityką Grupy Zasada, w której skład wchodzimy - nie mogę ujawniać pełnych danych.\" - czyt. 15zł

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.204.52.4
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

portale w grupie

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.