REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes Grupy Bać-Pol ujawnia szczegóły strategii rozwoju firmy

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-10-2013, 10:10
Prezes Grupy Bać-Pol ujawnia szczegóły strategii rozwoju firmy
Leszek Bać, Prezes GK Bać-Pol: Prowadzimy zaawansowane rozmowy z potencjalnymi partnerami na terenie województwa małopolskiego i śląskiego. Jest realna szansa, że do końca roku do grupy kapitałowej dołączą kolejne firmy.

Grupa Kapitałowa Bać Pol, którą kieruje prezes Leszek Bać, konsekwentnie realizuje swoją strategię, która pozwoli być liderem działań integracyjnych firm o polskim kapitale - działań opartych na partnerstwie, współpracy dystrybutorów i niezależnych detalistów w kanale tradycyjnym.

REKLAMA

Szef Bać-Polu wyjaśnia, że wszystkie działania grupy finansowane są ze środków własnych grupy. Akcjonariusze zgodnie podkreślają, że Bać-Pol stworzył takie korporacyjne standardy działania, że gdyby zaszła potrzeba pozyskania dodatkowych środków, nie mielibyśmy żadnych problemów ze znalezieniem zewnętrznego finansowania naszych projektów integracyjnych.

Prezes Leszek Bać podkreśla, że również poprzez stabilny akcjonariat daje partnerom biznesowym poczucie pewności, że Bać Pol będzie konsekwentnie realizował swoje deklaracje i swoją partnerską politykę wobec rynku. Na dzień dzisiejszy spółka nie planuje pozyskania żadnego nowego inwestora, ani nie planuje wejścia na giełdę.

W zakresie dystrybucji Bać-Pol nieustannie pracuje nad optymalizacją kosztową funkcjonowania sieci sprzedaży, sieci logistyki magazynów i efektywnością procesów zarządzania dla podniesienia jakości obsługi klienta. Dla przykładu, w ramach optymalizacji procesów wewnątrz grupy, od 01 listopada 2013 odpowiedzialność za rynek województwa zachodniopomorskiego przejmie spółki Sezam Śrem. Firma Sezam Śrem buduje swoją przewagę konkurencyjną na produktach świeżych i dlatego w najbliższym czasie klientom dotychczasowego oddziału Marspol/Ango, zaoferowany zostanie zdecydowanie szersza i bardziej konkurencyjna oferta właśnie w produktach nabiałowych.

Cały czas Bać-Pol jest aktywny w procesach konsolidacyjnych i chce pogłębiać swoją obecność na lokalnych rynkach poprzez działania akwizycyjne. Prowadzi zaawansowane rozmowy z potencjalnymi partnerami na terenie województwa małopolskiego i śląskiego. Jest realna szansa, że do końca roku do grupy kapitałowej dołączą kolejne firmy.

Zespół projektowy, odpowiedzialny za rozwój kanału Cash&Carry, pracuje nad dopracowaniem koncepcji franczyzowych hurtowni Cash&carry. Pilotażowy projekt realizowany z firmą Maxtrade pokazał, że zmieniając nieznacznie układ procesów i odpowiedzialność pomiędzy franczodawcą i franczybiorcą za poszczególne elementy procesu dystrybucji, możemy przyspieszyć osiągniecie optymalnej efektywności. Na tym etapie, po zebraniu odpowiedniej ilości doświadczeń, projekt w zmodyfikowanym modelu biznesowym jest gotowy do dalszej multiplikacji i będzie doskonałą propozycją dla mniejszych lokalnych hurtowni, aby kontynuować swoją działalność w ramach naszej ogólnopolskiej struktury sprzedażowo - dystrybucyjnej. Zgodnie ze strategią, w kilkuletniej perspektywie rozpoczęte zostaną działania w nowej formule z kilkunastoma partnerami hurtowymi. Już dzisiaj prowadzone są rozmowy z kilkoma podmiotami.

KOMENTARZE: (7)

Wypowiedz się! Twoja opinia jest ważna!

  • sylvio martinio gose retylio m 09-10-2013, 20:17:
Bać-Pol nigdy nie miał jasnej strategii , wieczne zaspokajanie Unilewera i innych .... nie wierzę w nich i nic poza frazesami nie powiedzieli. NIC i nic poza ble ble ble odgrzewane pomysły , kulawe inwestycje . powiedzmy sobie szczerze wraz ze zniknięciem Tradisu i ich poczynań ani Bać ani Specjał nic rynkowi nie zaoferowali i nic nie oferują.
  • ToMi 09-10-2013, 19:00:
Nie zgadzam się Prezes Leszek ma moim zdaniem ciekawy pomysł na platformę i kilku formatowy projekt na sklepy Ja gratuluje gościowi z Rzeszowa że robi biznes od wielu lat we właściwym kierunku
  • Vlad 04-10-2013, 13:06:
bac to firma ze slaba strategia, sprzedaz oparta na podhurtach, slaby serwis, srednie ceny. Formaty detaliczne - sloneczko - tragedia, spar - fajna marka - to moze jest jakas szansa, ale nie wroże im jako organizacji. Zresztą tak jak Specjałowi...

Zobacz wszystkie komentarze (7)

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (26 202) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 664)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH