Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Prezes Grupy Chorten: W strategię rozwoju sieci wpisana jest stała ekspansja (wywiad)

W ciągu mijającego roku udało nam się podpisać lub przenegocjować ponad 100 umów handlowych. Zakładamy, że w 2019 roku do Grupy Chorten przystąpi przynajmniej 200 kolejnych placówek handlowych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten.

Prezes Grupy Chorten: W strategię rozwoju sieci wpisana jest stała ekspansja (wywiad)
Krzysztof Pakuła, prezes Grupy Chorten. Fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 20-12-2018, 11:34

Jakie były główne elementy strategii Grupy Chorten w 2018 roku i na ile udało się ją zrealizować?  

Grupa Chorten działa przede wszystkim na rzecz właścicieli sklepów i najważniejszym elementem naszej pracy jest zaoferowanie im jak najlepszych warunków u producentów i dystrybutorów. W ciągu mijającego roku udało nam się podpisać lub przenegocjować ponad 100 umów handlowych, a mamy ich w naszym portfolio blisko 700. W strategię rozwoju wpisana jest także oczywiście stała ekspansja. I tak rok 2017 zamykaliśmy z 1183 placówkami handlowymi, tymczasem do połowy grudnia tego roku mieliśmy już 1423 punkty w 9 województwach. Grupa Chorten urosła więc o 240 sklepów partnerskich. Cieszy fakt, że ufają nam detaliści nie tylko na Podlasiu, z którego się wywodzimy, ale także dołącza do nas coraz więcej właścicieli z centralnej i północnej Polski. W 2018 roku udało nam się także uruchomić nową stronę internetową i przeprowadzić wiele działań wizerunkowych, co także wpływa na zaufanie partnerów biznesowych. 

Czym Grupa Chorten wyróżniała się w 2018 roku i jakie przewagi konkurencyjne zamierza mieć w 2019 roku? 

Nie jesteśmy siecią sklepów, a grupą partnerską i każdy z właścicieli działa w nieco innym otoczeniu, jeśli chodzi o konkurencję. To, co wyróżnia sklepy Chorten, to przede wszystkim bliskość miejsca zamieszkania klienta bez konieczności dojazdu i dostosowanie oferty do potrzeb mieszkańców z sąsiedztwa. Wiele naszych marketów oferuje szeroki wybór świeżego mięsa i wędlin, których klienci nie znajdą w dyskontach spożywczych. Mamy też w grupie sporo sklepów alkoholowych, z bogatą ofertą piw i mocniejszych trunków. Placówki te są czynne dłużej, niż standardowe sklepy spożywcze. W kontekście ograniczenia w tym roku handlu w niedziele mniejsze sklepy z Grupy Chorten, gdzie sprzedają sami właściciele, mogą być otwarte i jest to dla nich zawalczenia o klienta. Wyróżnikiem sklepów Chorten jest także marka premium Z Podlaskiej Spiżarni, która daje naszym partnerom możliwość zaproponowania czegoś innego, niedostępnego u konkurencji. Z pewnością wyróżniają nas też wprowadzone w tym roku specjalne programy lojalnościowe dla konsumentów oparte o formułę konkursu lub loterii. Ale warto także podkreślić fakt, że nasze sklepy wyróżnia relacja z klientami – są nam oni dobrze znani, wiemy, jakie mają potrzeby. Nie są to anonimowe osoby, ale po prostu sąsiedzi, którzy przychodzą do nas regularnie i jesteśmy w stanie być elastyczni, gdy mają specjalne oczekiwania. 

więcej informacji:

Grupa Chorten RSS ALERT    /    Krzysztof Pakuła RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.211.135.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.