Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes Integer.pl: Planujemy intensywny rozwój i wejście na nowe rynki

  • Autor: portalspozywczy.pl, PB
  • Data: 12-08-2013, 15:21
Prezes Integer.pl: Planujemy intensywny rozwój i wejście na nowe rynki
Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl

Firma Integer.pl prowadzi działania równolegle na terenie 15 krajów i zakłada, że w tym roku rozstawi 3.500 Paczkomatów InPost oraz pozyska lokalizacje na kolejne 6.000 maszyn. Jednym z nowych krajów, do których firma chce wejść jeszcze w tym roku, jest Szwajcaria, innym, planowanym na rok 2014 - Turcja. Firma chce także rozwijać się w Wielkiej Brytanii - na jednym z największych rynków e-commerce na świecie.

Jak ocenia prezes Grupy Integer.pl Rafał Brzoska, szwajcarski rynek pacxkomatów dynamicznie się rozwija, o czym może świadczyć fakt, iż szwajcarska firma SBB rozpoczęła testowanie nowej usługi Good Box, dzięki której podróżni będą mogli zamówić produkty za pomocą swoich telefonów oraz odebrać je z dworcowych skrytek pocztowych. W ten sposób pasażerowie zamówią zarówno produkty spożywcze, jak i kwiaty czy buty, a także odbiorą zamówienia złożone w pralniach chemicznych.

Póki co usługa będzie testowana na trzech stacjach: w Zurychu, Wetzikon i Bernie. Zamówienia złożone przed 10 rano będą gotowe do odebrania od 16:30 tego samego dnia przez okazanie specjalnego kodu kreskowego, który użytkownicy usługi otrzymają uprzednio na swój telefon komórkowy. Dworcowe skrytki będą produkowane przez firmę Einfach z Berlina.

- Szwajcaria to jeden z krajów, który jest celem dla naszej sieci Paczkomatów InPost jeszcze w tym roku. To właśnie dynamiczny rozwój sektora e-commerce w Europie, jak również szybko rosnąca świadomość konsumentów i operatorów pocztowych sprawiła, że drastycznie przyspieszyliśmy plany międzynarodowej ekspansji Paczkomatów - obecnie prowadzimy działania równolegle na terenie 15 krajów. Zakładamy, że w tym roku rozstawimy 3.500 Paczkomatów i pozyskamy lokalizacje na kolejne 6.000 maszyn - informuje Rafał Brzoska.

Z kolei Austrian Post sfinalizowała transakcję kupna 25 proc. udziałów w tureckiej firmie kurierskiej Aras Kargo. Firma przejęła 20 proc. udziałów od stambulskiego funduszu IS Private Equity oraz 5 proc. udziałów od rodziny Aras. Łączna wartość transakcji wyniosła 49 mln euro. Rodzina Aras nadal posiada w firmie pakiet kontrolny na poziomie 75 proc., jednak Austrian Post ma opcję zakupu dalszych 50 proc. firmy do 2016 roku.

W 2012 roku turecka firma osiągnęła sprzedaż na poziomie około 250 mln euro, obsługując wysyłkę 49 mln paczek i 32 mln dokumentów. Aras Kargo działa w branży paczkowej od ponad 30 lat i kontroluje 25 proc. udziałów w rynku tureckim. Firma ma około 800 punktów sprzedaży detalicznej, 28 centrów dystrybucji, 2.600 samochodów dostawczych i zatrudnia łącznie około 5.400 pracowników.

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (15 562) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.