Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Intermarché: Korzystamy ze zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych

Zależy nam na tym, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania klientów sieci Intermarché. W tym celu korzystamy ze zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych, wśród których znajdują się m.in. telewizja, radio, aplikacja mobilna, media społecznościowe, oznaczenia półek oraz gazetki reklamowe. Narzędzia te stanowią dla naszych klientów wygodne i przystępne rozwiązania - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

Prezes Intermarché: Korzystamy ze zróżnicowanych kanałów komunikacyjnych
Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 23-10-2019, 11:18

- W pierwszej połowie roku zrealizowaliśmy kampanię 360 stopni, która wiązała się z wprowadzeniem wielu innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych w Intermarché. Obejmowała ona m.in.: gazetkę reklamową, TV, radio, online, media społecznościowe, aplikację i materiały reklamowe dostępne w sklepach. Celem tej kampanii ogólnopolskiej było zbudowanie nowego wizerunku sieci spójnego z zaprezentowaną na początku roku, nową platformą marki. „Optymistka", czyli bohaterka naszych reklam, znajduje w Intermarché różne inspiracje, jak np. przemycanie warzyw i owoców do diety dzieci - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

- „Świeżo. Tanio. Z optymizmem", czyli hasło promujące naszą kampanię znalazło odzwierciedlenie w nowym formacie gazetki, w której wiele uwagi poświęcono m.in. produktom świeżym. Klienci znajdą w niej także przeróżne inspiracje na przepisy kulinarne oparte na naszych produktach będących zawsze w bardzo atrakcyjnych cenach - dodaje.

- Z naszymi klientami komunikujemy się również poprzez media społecznościowe. Popularnością cieszy się oficjalny fanpage Intermarché – obecnie obserwuje go ponad 800 tys. osób. Odwiedzający profil znajdą tam treści związane z bieżącą ofertą sklepów, gazetkę w formie elektronicznej i porady przygotowane przez „Optymistkę" – bohaterkę promującą nową platformę marki. Najciekawsze konkursy oraz inspiracje kulinarne przedstawiamy naszym klientom w formie krótkich filmów video. Dodatkowo prowadzimy profil na Instagramie: „Z życia Optymistki", na którym obserwujący znajdą porady i inspiracje dotyczące zdrowego odżywiania i ułatwiające codzienne życie - informuje prezes Intermarché.

- Dokładamy wszelkich starań, by oznaczenie produktów w sklepach było właściwe i czytelne dla klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie „CieszyCenki", która informuje klientów o produktach dostępnych w jednych z najniższych stałych cen, jakie obowiązują na co dzień na polskim rynku spożywczym - mówi Maciej Ćwikliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Maciej Ćwikliński RSS ALERT    /    Intermarché RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.205.176.85
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.