Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Prezes Intermarché o I półroczu: Nowa strategia sieci, nowa marka własna

Pierwsze półrocze 2019 roku charakteryzowało się intensywnymi pracami koncepcyjnymi, które zaowocowały nową platformą marki naszej sieci supermarketów spożywczych Intermarché - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.



Prezes Intermarché o I półroczu: Nowa strategia sieci, nowa marka własna
Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché. Fot. materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 16-07-2019, 10:55

 - Na początku marca zaprezentowaliśmy klientom kampanię reklamową, której przewodzi hasło: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W myśl naszej nowej strategii chcemy inspirować klientów do wypracowania zdrowych nawyków żywieniowych. Ponadto w wyniku jej wprowadzenia w sklepach pojawiło się wiele nowych oznaczeń, które podkreślają nową koncepcję naszej marki, jak również jej najważniejszy wyróżnik – świeżość - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Maciej Ćwikliński, Prezes Zarządu Dyrekcji Handlowej Intermarché.

- Na odmieniony wizerunek naszej sieci składają się także: layout i format gazetek handlowych oraz oznaczenie bardzo konkurencyjnych cen na polskim rynku spożywczym, czyli „Cieszy Cenka” - dodaje.

- Podsumowując najważniejsze wydarzenia należy wspomnieć o nowości, jaką jest marka własna „Z sadów i pól”. Obecnie obejmuje ona 47 produktów ultra świeżych, na które składają się warzywa i owoce pochodzące od naszych wieloletnich, zaufanych dostawców. Polacy chętnie decydują się na zakup produktów marek własnych, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, zdecydowaliśmy wzbogacić naszą ofertę o tego typu produkty. Zdajemy sobie sprawę z rosnącej świadomości zakupowej konsumentów, dlatego docelowo planujemy poszerzyć asortyment o produkty z kategorii bio - mówi prezes Intermarché

- Do sukcesów, jakie znalazły się na naszym koncie w pierwszym półroczu 2019 roku, należy zaliczyć otwarcie dwóch nowych sklepów Intermarché w Tarnowie. Supermarkety, które wcześniej funkcjonowały pod innym szyldem, wzmocniły obecność naszej sieci w Polsce. Oba punkty oferują tarnowskim klientom możliwość korzystania z szerokiej oferty produktowej pochodzącej od lokalnych dostawców. Powierzchnia sklepu przy ulicy Romanowicza 59 wynosi około 1400 m2, natomiast supermarket zlokalizowany przy ul. Koszyckiej 4 zajmuje 1050 m2. Oba sklepy zostały wyposażone w parkingi dla klientów z 50 miejscami postojowymi - informuje Maciej Ćwikliński.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Intermarche RSS ALERT    /    Maciej Ćwikliński RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    Intermarché RSS ALERT    /    Grupa Muszkieterów RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Tomasz 2019-07-16 19:13:49
    "Cieszy cenka" - fajny pomysł Panie prezesie, słabsze wykonanie. Produkty oznaczone "Cieszy cenką" nie wyróżniają się w półce. Ocena na podstawie obserwacji jako pracownik.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.81.28.94
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.