Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

Prezes KD: Dzięki nam sieci handlowe i producenci mogą budować nowe rynki zbytu na wschodzie i południu Europy

  • Autor: Propertynews.pl
  • Data: 08-05-2011, 21:03
Prezes KD: Dzięki nam sieci handlowe i producenci mogą budować nowe rynki zbytu na wschodzie i południu Europy
Na fot. Andrzej Rosiński, prezes Korczowej Doliny

W pobliżu największego przejęcia granicznego pomiędzy Polską i Ukrainą powstaje unikalny w skali kraju projekt handlowo-dystrybucyjny. O postępach w realizacji i przyszłych planach inwestycyjnych związanych z kompleksem Korczowa Dolina mówi prezes spółki Andrzej Rosiński.

Wiosną tego roku ma zostać otwarta pierwsza hala kompleksu Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina. Na jakim etapie są prace związane z jego realizacją?

Prace budowlane przebiegają zgodnie z planem. Z jednej strony sprzyja nam pogoda, z drugiej - co najważniejsze - uzyskaliśmy pełne finansowanie dla projektu. Generalny wykonawca, firma Rex-Bud deklaruje, że ukończy wszystkie prace w czerwcu. Zakładany przez nas termin otwarcia to 30 czerwca 2011 roku. Do tego czasu powinniśmy zdążyć i z budową, i z komercjalizacją.

Korczowa Dolina to niszowy i unikalny w skali Polski format handlowy. Jak Państwa inwestycję odbiera rynek?

Choć Korczowa Dolina to zupełna nowość na handlowej mapie Polski i niełatwo się ją komercjalizuje, zainteresowanie najemców jest bardzo duże. Dlaczego? Otóż sieci handlowe i firmy producenckie, poprzez obecność w jednej z hal, mogą budować nowe rynki zbytu na Ukrainie, Białorusi, Mołdawii, Słowacji, Węgrzech i Rumunii. Głośno komunikujemy, że wszystkim firmom, które nam zaufają, pomożemy zaistnieniu na tych rynkach. Jednak największą barierą w komercjalizacji jest schematyczne myślenie: "żeby centrum handlowe odniosło sukces, musi być zlokalizowane w pobliżu dużych skupisk ludzkich". Przełamiemy ten stereotyp. Nasz obiekt jest oddalony 80 km od Rzeszowa i tyle samo od Lwowa, ale w pobliżu największego przejścia granicznego z Ukrainą, tuż przy autostradzie. Może w innej części Polski taki projekt nie miałby racji bytu, ale w tej lokalizacji ma olbrzymi potencjał.

Przyszłym najemcom oferujemy najtańszy sposób budowania nowych kanałów dystrybucji w państwach, które wcześniej wymieniłem. Małe i średnie firmy nie są w stanie uruchomić przedstawicielstwa np. na Ukrainie. Samodzielnie wynajęcie biura i nakłady na marketing przerastają ich możliwości. Tutaj jedyną inwestycją jest wynajęcie powierzchni, a my organizujemy wspólną dla ponad 200 najemców, w pierwszej fazie, i ponad 700, po otwarciu wszystkich hal, kampanię reklamową. Najpierw na Ukrainie, a następnie na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Mołdawii i Białorusi.

Jak będzie wyglądała ta akcja promocyjna?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

  • 10.

    JUBILEUSZOWA EDYCJA 14-16 maja 2018, Katowice • Spodek i MCK • Metropolia GZM

Pobierz aplikację EEC
WIĘCEJ

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


Oferty pracy (18 481) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 262)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 662)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

POLECAMY W SERWISACH