REKLAMA

Portalspozywczy.pl - portal branży spożywczej i handlu

REKLAMA

Prezes KD: Dzięki nam sieci handlowe i producenci mogą budować nowe rynki zbytu na wschodzie i południu Europy

  • Autor: Propertynews.pl
  • Data: 08-05-2011, 21:03
Prezes KD: Dzięki nam sieci handlowe i producenci mogą budować nowe rynki zbytu na wschodzie i południu Europy
Na fot. Andrzej Rosiński, prezes Korczowej Doliny

W pobliżu największego przejęcia granicznego pomiędzy Polską i Ukrainą powstaje unikalny w skali kraju projekt handlowo-dystrybucyjny. O postępach w realizacji i przyszłych planach inwestycyjnych związanych z kompleksem Korczowa Dolina mówi prezes spółki Andrzej Rosiński.

REKLAMA
Wiosną tego roku ma zostać otwarta pierwsza hala kompleksu Centrum Dystrybucji Korczowa Dolina. Na jakim etapie są prace związane z jego realizacją?

Prace budowlane przebiegają zgodnie z planem. Z jednej strony sprzyja nam pogoda, z drugiej - co najważniejsze - uzyskaliśmy pełne finansowanie dla projektu. Generalny wykonawca, firma Rex-Bud deklaruje, że ukończy wszystkie prace w czerwcu. Zakładany przez nas termin otwarcia to 30 czerwca 2011 roku. Do tego czasu powinniśmy zdążyć i z budową, i z komercjalizacją.

Korczowa Dolina to niszowy i unikalny w skali Polski format handlowy. Jak Państwa inwestycję odbiera rynek?

Choć Korczowa Dolina to zupełna nowość na handlowej mapie Polski i niełatwo się ją komercjalizuje, zainteresowanie najemców jest bardzo duże. Dlaczego? Otóż sieci handlowe i firmy producenckie, poprzez obecność w jednej z hal, mogą budować nowe rynki zbytu na Ukrainie, Białorusi, Mołdawii, Słowacji, Węgrzech i Rumunii. Głośno komunikujemy, że wszystkim firmom, które nam zaufają, pomożemy zaistnieniu na tych rynkach. Jednak największą barierą w komercjalizacji jest schematyczne myślenie: "żeby centrum handlowe odniosło sukces, musi być zlokalizowane w pobliżu dużych skupisk ludzkich". Przełamiemy ten stereotyp. Nasz obiekt jest oddalony 80 km od Rzeszowa i tyle samo od Lwowa, ale w pobliżu największego przejścia granicznego z Ukrainą, tuż przy autostradzie. Może w innej części Polski taki projekt nie miałby racji bytu, ale w tej lokalizacji ma olbrzymi potencjał.

Przyszłym najemcom oferujemy najtańszy sposób budowania nowych kanałów dystrybucji w państwach, które wcześniej wymieniłem. Małe i średnie firmy nie są w stanie uruchomić przedstawicielstwa np. na Ukrainie. Samodzielnie wynajęcie biura i nakłady na marketing przerastają ich możliwości. Tutaj jedyną inwestycją jest wynajęcie powierzchni, a my organizujemy wspólną dla ponad 200 najemców, w pierwszej fazie, i ponad 700, po otwarciu wszystkich hal, kampanię reklamową. Najpierw na Ukrainie, a następnie na Słowacji, Węgrzech, w Rumunii, Mołdawii i Białorusi.

Jak będzie wyglądała ta akcja promocyjna?

KOMENTARZE

Artykuł nie posiada jeszcze komentarzy! Twój może być pierwszy. Wypowiedz się!

PARTNER SERWISU
REKLAMA

SUBSKRYBUJ PORTALSPOZYWCZY.PL

NEWSLETTER

Najważniejsze informacje portalu portalspozywczy.pl prosto do Twojej skrzynki pocztowej

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku


Portal Spożywczy: dołącz do nas na Google+


Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


REKLAMA
Oferty pracy (23 409) + DODAJ OFERTĘ



Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • hrk.pl
  • monsterpolska.pl
  • jobs4sales.pl
  • przedstawiciele.pl
  • jobexplorer.pl
  • jobexpress.pl
  • infopraca.pl
  • praca.pl
  • praca.pl
Oferty przetargów (2 782 331)


Polecane oferty


Oferty nieruchomości


Polecane oferty


Nasi partnerzy

  • www.industrial.pl
  • www.nportal.pl
  • tabelaofert.pl
Oferty komunikatów (397 663)


Polecane oferty

Nasz partner

  • www.komunikaty.pl
Obiekty konferencyjne

» Wyszukiwanie zaawansowane

REKLAMA

POLECAMY W SERWISACH